Am schimbat telefonul si nu mai pot instala aplicatia BT Pay. Ce pot sa fac?

bt-pay-probleme

Buna ziua. Am schimbat telefonul si nu mai pot instala aplicatia BT PAY. Imi apare mesajul securitate compromisa. am detectat o problema de securitate in aplicatie; va rugam reinstalati aplicatia. Am facut aceste lucru de f multe ori, am sunat la asistenta BT, am mers la sucursala si nu reusesc sa o folosesc.

Telefonul vechi este un samsung a 20e , iar cel nou este samsung A53


Raspuns

Stimata doamna,

Telefonul dumneavoastra Samsung A 53 are un sistem de operare Android versiunea 12, pe care poate fi instalata fara probleme aplicatia BT Pay, aceasta avand nevoie de versiunea de Android minim 7.

In acelasi timp, trebuie sa va asigurati ca nu aveti „root” pe telefon, adica sistemul de operare nu este modificat (rutat).

Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind telefoanele pe care se poate instala aplicatia:

Care sunt telefoanele incompatibile cu BT Pay?

BT Pay se poate instala pe telefoane cu sistem de operare Android, inclusiv pe telefoane fără tehnologie NFC (versiune sistem de operare minim 7) și iOS (versiune sistem de operare minim 13). 😃

De asemenea, este posibilă și instalarea pe telefoanele Huawei, din Huawei App Gallery.

Totodată, dacă ai intervenit cu modificări în sistemul de operare, respectiv ai „root” pe telefon, din motive de securitate nu vei putea instala aplicația BT Pay. 🙁

Pentru rezolvarea problemei cu BT Pay, va trebui sa sunati la Banca Transilvania, la telefoanele 0264 308 028 sau *8028.

Puteti sa trimiteti si un mesaj, pe site-ul bancii, printr-un formular online, la acest link.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 − = 5