Buna ziua! Folosesc se mult timp aplicatia You Brd, insa de curand am
schimbat telefonul si a fost nevoie sa instalez iar aplicatia, insa
imi cere sa o activez.
Imi cere sa urmez pasii cu poza buletinului, cu selfie, cu actualizare
date, spune ca procesul s a incheiat cu succes… si cam atat. Cand
termin toti pasii, ma pune sa o iau de la capat…
Gresesc undeva?
Multumesc pentru raspuns!
Raspuns
Stimata doamna,
Activarea aplicatiei YOU BRD se poate face doar intr-o unitate a bancii BRD.
Iata informatiile publicate de BRD privind activarea aplicatiei YOU BRD:
„Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11.
Primul pas pe care trebuie să îl faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci.
Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD. „
BRD
Vedeti aici Ghidul pentru instalarea aplicatiei YOU BRD.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu activarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Buna ziua,
Am mers in sucursala, dar nu am rezolvat problema, aplicatia nu a putut fi
activata (se pare ca ii depaseste situatia, mi au zis sa revin). Am primit
prin SMS un cod de activare. Dar in aplicatie nu exista nicio rubrica unde
pot sa introduc acest cod de activare.
Asa cum am specificat, imi apar doar pasii unde trebuie facuta poza cu
buletinul si selfie, dupa care se reiau pasii.
Poate fi o problema cu aplicatia?
Multumesc!
Da, se pare ca este o problema cu aplicatia, daca nici la banca nu s-a putut face activarea acesteia.
In acest caz, singura solutie este sa faceti o reclamatie la BRD.
Puteti face o reclamatie la BRD astfel:
– prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România);
– prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro,
– prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link;
– la orice agentie BRD;
– printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.
Vedeti aici care este procesul de administrare a reclamatiilor, publicat de BRD.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la BRD.