Unde gasesc numarul de client brd?
Raspuns
Stimate domn,
Numarul de client BRD este, de fapt, numele de utilizator (codul de utilizator) necesar pentru accesul in aplicatia web YOU BRD.
Numele de utilizator il primiti de la banca, iar daca l-ati uitat, il puteti gasi in aplicatia mobila YOU BRD, in Mobile Token. (vezi foto)
Codul de activare este codul de securitate din 6 cifre pe care-l primit prin SMS de la banca, in momentul activarii aplicatiei mobile YOU BRD.
Trebuie sa stiti ca nu puteti utiliza aplicatia web (internet banking) a BRD, fara sa va activati si aplicatia mobila, intrucat din aceasta (Mobile Token) se genereaza codul necesar pentru a intra in aplicatia web (de pe calculator/laptop).
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru activarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Când încerc să introduc numărul de client pe alt telefon să mă autentific pe aplicație, îmi spune ca datele introduse nu se regăsesc în baza de date.
Problema ar putea fi ca este inregistrat in sistemul BRD vechiul telefon, pe care trebuie sa-l stergeti, de la Altele- Device Management, conform informatiilor BRD:
„Descarci aplicația din store-ul noului tău telefon și poți iniția fluxul de activare de la distanță, urmând pașii indicați în ghidul de utilizare YOU existent aici sau poți solicita activarea aplicației în orice unitate BRD.
Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.
De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM.”
Misa dezactivat aplicația de la banca și nu mai pot face merge pana la nr de telefon și de la nr nu mai merge pentru ca nr este de România și eu am de Germania ma puteți ajuta sa fac pasul următor
Mi sa dezactivat aplicația și ma pune sa îmi bag nr de telefon și eu sunt în Germania și eu nu am semnal pe cartela de România
Fara numarul de telefon din Romania nu puteti folosi aplicatia BRD.
Am blocat aplicatia brd
Pentru deblocarea aplicatiei BRD, trebuie sa luati legatura cu banca.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la BRD.