Buna ziua! Am vrut să comand online mâncare și nu am putut, din cauza băncii, pentru că banca mi-a blocat contul pentru tranzactie suspicioasă. Ce pot sa fac pentru deblocarea contului, daca se poate rezolva online. Eu sunt in Ungaria și contul in România și nu pot folosi banii mei din cauza băncii. Mulțumesc și aștept un răspuns.
Raspuns
Stimate domn,
Blocarea cardului pentru tranzactie suspecta s-a facut, probabil, in mod automat, conform procedurilor bancii si procesatorului de carduri in vederea prevenirii fraudelor.
Trebuie sa luati legatura cu banca First Bank, pentru deblocarea cardului, prin telefon sau e-mail.
Banca ar trebui sa va deblocheze imediat cardul, dupa ce luati legatura cu aceasta si confirmati ca nu este vorba de o tranzactie suspecta ci dumneavoastra sunteti cel care folositi cardul, in alta tara.
Date de contact pentru First Bank:
- Telefon: 021 303 69 69
- Email: office@firstbank.ro
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti nevoie de ajutor pentru deblocarea cardului First Bank.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Mulțumesc pentru sfatul dumnevoastră, revin cu răspuns după ce vorbesc cu banca.