Cum reactivez etoken BCR, daca mi-am schimbat numarul de telefon si sunt in strainatate?

etoken-bcr-aplicatie

Buna ziua. Va scriu in legatura cu aplicatia George si E-token. Eu sunt in strainatate si nu mai am aceelasi numar de telefon. Nu mai stiu parola de la E-token si nu ma lasa sa reactivez E-token…am incercat sa sun dar nu merge. A-ti putea va rog sa ma ajutati?


Raspuns

Stimata doamna,

Daca v-ati schimbat numarul de telefon, trebuie sa va actualizati datele personale la BCR, pentru a putea reactiva aplicatiile etoken si George.

Daca va aflati in strainatate, puteti face actualizarea datelor personale (cu noul numar de telefon) sunand la contact center-ul BCR, la telefonul: +4021.407.42.00.

Ulterior, va trebui sa intrati pe site-ul BCR, la acest link, pentru finalizarea actualizarii datelor personale, prin trimiterea unei poze cu buletinul.

Pentru activarea aplicatiei etoken BCR, va trebui sa introduceti urmatoarele informatii:

a.      Numele de utilizator (pe care il primesti de la banca) sau Alias-ul setat

b.      Seria si numarul actului de identitate

c.      Codul de activare pe care il primesti prin SMS

d.      Setează o parolă de minimum 6 caractere și dacă telefonul permite, activează autorizarea biometrică.Și gata. Aplicația este activată!

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sa reactivati aplicatia etoken BCR.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Cum reactivez etoken BCR, daca mi-am schimbat numarul de telefon si sunt in strainatate?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 + = 7