Vodafone mi-a prelungit abonamentul fara sa fiu instiintata. Ce pot sa fac?

vodafone-reclamatie

Buna seara. Sotul meu,persoana cu handicap grav,nedeplasabil,a sunat la vodafon sa vada ce oferta i se face pt prelungirea de abonament. Surpriza: abonamentul era prelungit fara sa fie de acord din luna iunie. Doamna cu care a vb a zis ca s-a prelungit in magazin,apoi la telefon ,nici ea nu stia ce sa mai minta. Cert e ca abonametul nu a fost prelungit cu voia sotului. Ce se poate face? Va multumesc frumos!


Raspuns

Stimata doamna,

Conform informatiilor publicate Vodafone, un contract este valabil pe o perioada nedeterminata, minim 12 sau 24 de luni (perioada minima contractuala) in functie de oferta.

Ceea ce inseamna ca abonamentul se prelungeste automat dupa perioada minima contractuala, iar conform contractului, Vodafone nu trebuie sa va informeze cu privire la prelungire.

Iata prevederile din contractul standard al Vodafone:

Contract Vodafone România – Clauze Contractuale Principale – Partea I

10. Durata contractului

Prezentul Contract intră în vigoare la data semnării şi se încheie pe o durată nedeterminată, dar nu mai mică de 12 luni /24 luni conform ofertei (Perioada Minimă contractuală). Dacă pentru anumite planuri tarifare se va stabili o altă Perioadă Minimă, acest aspect va fi menţionat în mod expres în CCP partea I. Prevederile CCP I prevalează faţă de prevederile CCP II.

11. Prevederi finale

Orice neînţelegere în legătură cu executarea prezentului contract va fi rezolvată pe cale amiabilă între părţi.Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă, litigiul poate fi înaintat, de către Client, spre soluţionare autorităţii de reglementare (ANCOM) sau instanţelor judecătorești competente.

Vodafone

Daca doriti sa renuntati la abonamentul Vodafone, trebuie sa trimiteti o notificare in scris, sub forma de scrisoare recomandata, inainte cu 30 de zile, conform contractului:

5. Încetarea contractului şi suspendarea serviciilor

5.1 Contractul încetează la cererea Clientului printr-o notificare adresată în scris către Vodafone, cu cel puţin 30 de zile înainte de data la care se doreşte încetarea Contractului. Notificarea trebuie să ia forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire. Clientul se obligă să plătească toate datoriile scadente şi o despăgubire în cazul încetării Contractului înainte de expirarea perioadei minime contractuale stabilite în CCP Partea I sau ca urmare a încetării contractului din culpa clientului. 

Vodafone

Sfatul meu este sa nu va complicati cu scrisoarea recomandata pentru incetarea contractului, pentru ca presupun ca doriti sa va mutati numarul la alta firma de telefonie, care ofera conditii mai avantajoase decat Vodafone.

In acest caz, puteti sa va portati numarul de telefon de la Vodafone, simplu si rapid, intr-o singura zi, prin semnarea unui contract de portare la nou firma de telefonie unde vreti sa va mutati.

Daca dumneavoastra considerati ca nu ati fost informata de Vodafone adecvat cu privire la conditiile contractuale privind durata abonamentului, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone, precum si o petie online, la acest link, sau prin email (sesizare@ancom.ro) catre ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii)

Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.juridice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro@vodafone.com), prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce răspuns ati primit la reclamatia catre Vodafone si ANCOM, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Daca raspunsul Vodafone nu este cel asteptat, va voi sfatui cum sa recurgeti la ajutorul autoritatii responsabile pentru protectia consumatorului (ANPC) sau cu ajutorul altor autoritati.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 5 = 14