De ce mi se transmite că nu am Nr de telefon mobil actualizat la bancă cînd vreau să mi fie înregistrat cardul in aplicatia BT Pay?
Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil sa fi primit acest mesaj pentru ca nu v-ati actualizat datele personale la Banca Transilvania.
Va puteti actualiza datele personale chiar din aplicatia BT Pay.
Iata cum se actualizeaza datele personale la Banca Transilvania, conform informatiilor publicate de banca:
❶⠀Accesand sectiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;
❷⠀Accesand chatbotul INO din homepage ➭ sectiunea „Actualizare date online”.
❸⠀Prin BT Pay urmanad pasii: acceseaza „Setari” ➭ „Profil” ➭„Actualizare date”;
❹⠀In orice agentie BT cu un act de identitate in original;
❺⠀Telefonic (0264 308 028 sau *8028), unde te ajuta colegii nostri din echipa Call Center daca esti in strainatate (si nu iti este la indemana niciuna dintre variantele de mai sus) si trebuie sa actualizezi doar numarul de telefon, e-mail-ul sau daca e nevoie sa clarificam rezidenta fiscala.
Tine minte ❗
Acest serviciu se adreseaza exclusiv persoanelor fizice care sunt clienti BT (majori sau minori) rezidenti sau nerezidenti.
Poti actualiza datele doar intre orele 08:00 – 20:00, de luni pana sambata.
Banca Transilvania
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu inregistrarea cardului in aplicatia BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro