Buna seara, am gasit adresa dvs la o postare din octombrie in care se vorbea despre faptul ca nu functiona aplicatia CEC, nici eu nu pot acum s-o accesez, stiti cumva care este problema si/sau cand se va remedia ?
Raspuns
Stimata doamna,
Aplicatia mobila CEC Bank Mobile Banking a avut probleme de functionare in ziua de 11 noiembrie 2022, conform informatiilor publicate de banca, pe Facebook.
Banca spune ca problemele au fost remediate in cursul aceleaisi zi, astfel ca aplicatia ar trebui in prezent sa functioneze.
Aplicatia CEC Bank Mobile Banking a fost actualizata in 31 octombrie, ultima versiune fiind 3.4.0, cand au fost rezolvate probleme minore de functionare si a fost adaugata o noua functie, prin care se pot inchide conturile in valuta.
Asadar, sfatul meu este sa verificati daca aveti aplicatia actualizata la ultima versiune.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca puteti accesa in prezent aplicatia CEC Bank Mobile Banking.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Mulțumesc mult de tot, am actualizat și acum merge !!! Seară frumoasă vă doresc!