Șeful meu zice ca mi-a virat bani in cont , dar când merg la banca îmi apare : cardul dumneavoastră nu poate efectua acest tip de Tranzacție . Care e problema ?
Raspuns
Stimata doamna,
Mai intai trebuie sa verificati daca v-au intrat banii pe card, in aplicatia Postbank de pe telefonul mobil.
Sfatul meu este sa incercati sa folositi cardul si la alte bancomate, pentru ca s-ar putea sa fie o problema la ATM-ul unde ati vrut sa scoateti banii de pe card.
Daca primiti acelasi mesaj si la alte bancomate, inseamna ca este o problema cu cardul Postbank, caz in care trebuie sa luati legatura cu banca din Germania, pentru a afla daca este activ cardul si daca poate fi folosit in strainatate.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu cardul Postbank.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Problema e ca nu știu germana , am fost la toate bancile și același mesaj apare
Nu trebuie sa stiti limba germana, pentru a trimite un mesaj la Postbank. Folositi limba romana, ei sunt obligati sa traduca si sa va raspunda, in calitate de client al bancii.
Trimiteti un e-mail la Postbank, la adresa direkt@postbank.de si intrebati de ce nu puteti scoate bani de pe card.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Postbank.
Nu aveti aplicatia pe telefon, sa vedeti daca v-au intrat banii?
Nu ne au ajuns id și parola și am venit in țara.