Bună ziua, am un telefon mobil HUAWEI P 19 smart, de 2 zile nu se deschide aplicația Raiffeisen smart mobile, smart token funcționează, am actualizat aplicația dar nu funcționează, ce este de făcut?
Raspuns
Stimate domn,
Conform informatiilor existente pe site-ul Raiffeisen, la pagina cu disponibilitatea serviciilor, aplicatia Smart Mobile nu are probleme de functionare.
Aplicatia Raiffeisen are de scurt timp o noua versiune, de acee va sfatuiesc sa verificati daca aveti aplicatia actualizata la ultima versiune, din luna noiembrie 2022, cand a fost adaugata o noua functie, de a economisi un procent din platile cu cardul.
Daca aplicatia nu va functioneaza nici dupa ce ati actualizat-o cu ultima versiune, inseamna ca aceasta are probleme tehnice, pe care banca nu le-a anuntat, insa.
De aceea, sfatul meu este sa sunati la Raiffeisen si sa intrebati daca aplicatia are probleme de functionare.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema nefunctionarii aplicatiei Smart `Mobile Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Bună dimineața, în urma actualizării aplicației Raiffeisen Smart Business aceasta funcționează din nou pe tel meu, va mulțumesc pentru sfaturi și sprijinul acordat, cu stima