Nu se deschide aplicația Smart business de la Raiffeisen îmi apare pe ecran Smart business se oprește ce trebuie să fac ?
Raspuns
Stimate domn,
Conform informatiilor existente pe site-ul Raiffeisen, la pagina cu disponibilitatea serviciilor, aplicatia Smart Mobile nu are probleme de functionare.
Aplicatia Raiffeisen are de scurt timp o noua versiune, de acea va sfatuiesc sa verificati daca aveti aplicatia actualizata la ultima versiune, din luna noiembrie 2022, cand a fost adaugata o noua functie, de a economisi un procent din platile cu cardul.
Un cititor cu aceeasi problema ne-a transmis ca aplicatia a functionat dupa actualizarea la ultima versiune. (vezi aici detalii)
Daca aplicatia nu va functioneaza nici dupa ce ati actualizat-o cu ultima versiune, inseamna ca aceasta are probleme tehnice, pe care banca nu le-a anuntat, insa.
De aceea, sfatul meu este sa sunati la Raiffeisen si sa intrebati daca aplicatia are probleme de functionare.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema nefunctionarii aplicatiei Smart `Mobile Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Din data de 31.03.2023 aplicatiile actualizate recent: Smat Business,Smart Mobile si Smart Token ,nu mai functioneza absolut deloc!Daca chiar porneste una dintre aplicatii ,cind scriu pin apare eroare sau incercati mai tirziu!Mentionez ca in luna Ianuarie in data de 24 nu functiona Smart Business,dupa care si-a revenit !
Conform informatiilor publicate de Raiffeisen Bank, in pagina privind disponibilitatea serviciilor (vezi foto), aplicatiile bancii nu sunt functionale in prezent.
Raiffeisen a derulat o mentenanta planificata a aplicatiilor de internet/mobile banking in data de 31.03.2023 in intervalul 00:00 – 02:00.
Aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile PI, Raiffeisen SmartToken si Raiffeisen Smart Business au noi versiuni din de 22/27/30 martie, de aceea sfatul meu este sa verificati daca aveti actualizate aplicatiile cu ultimele variante.
Daca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza nici dupa actualizare, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la nefunctionarea aplicatiilor.
Puteti face reclamatia catre Raiffeisen prin e-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro, sau completati formularul de pe site-ul bancii, la acest link: reclamatii Persoane Fizice.
Vedeti procedura Raiffeisen de solutionare a reclamatiilor in acest articol.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.