După nenumărate vizite la bancă sau discuții cu agenții de la call center aplicația YOU BRD nu funcționează… În momentul în care încerc să activez aplicația, trec de proces (buletin, face scan), dar după introducerea numărului de telefon (în mod corect,
prefixul fiind deja notat) întâlnesc o eroare “Ups, s-a produs o eroare încercați mai târziu”…
La banca, aproximativ aceeași problema, tot fără acces la aplicație, agentul bancar reușește sa activeze aplicația, primesc și o confirmare, dar am acces la aplicația doar până în momentul închiderii acesteia; este foarte bizar…
După închiderea aplicației sau după ce este pusă “în bară” nu mai funcționează, mereu îmi apare să încep/reîncep procesul de activare.
Aplicația a fost actualizata, dezinstalată, instalată din nou, telefonul actualizat, totuși aplicația nu funcționează; menționez că folosesc sistemul IOS (IPhone 14 plus).
Până în prezent nici un agent bancar sau un agent call center nu a fost capabil să-mi ofere o explicație sau soluție.
Sper să mă puteți ajuta cu un răspuns, deoarece mă gândesc serios să colaborez cu altă bancă.
Raspuns
Stimata doamna,
Daca aplicatia YOU BRD nu functioneaza nici dupa actualizare, va trebui sa faceti cateva setari, pentru ca exista probleme de functionare a aplicatiei, conform informatiilor publicate de BRD.
Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).
Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.
Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:
„Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
- apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
- Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
- Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
- Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”
BRD
Daca aplicatia YOU BRD nu va functioneaza nici dupa aceste setari, inseamna ca exista o problema tehnica de functionare a aplicatiei, iar solutia este sa faceti o reclamatie la BRD.
Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.
Conform recenziilor utilizatorilor aplicatiei postate in Google Play si App Store, aplicatia YOU BRD are o nota mica, de 2,5 din 5, fiind pe penultimul loc in topul aplicatiilor bancare, conform clasamentului Bancherul.ro.
Va rog sa reveniti daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu aplicatia YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Buna ziua, nu primesc emailul de validare de la aplicatia You – am incercat atat cu un cont de yahoo, cat si cu unul de gmail
In acest caz trebuie sa sunati la BRD, pentru ca s-ar putea sa fie o problema cu aplicatia YOU.
Mi-am schimbat telefonul. Am descărcat aplicațiile de pe cel vechi și funcționează toate mai puțin You BRD.
Am șters, am reinstalat aplicația…
După ce introduc parola apare mesajul ”YOU BRD s-a oprit din funcționare”
Am fost la câteva bănci BRD. Au încercat dat a rămas la fel. Au dat vina pe terminal, pe rețeaua unde am abonamentul…
Am fost la firma unde am abonamentul și de la care am cumpărat noul telefon acum o lună. Au încercat… dar nu merge. Au dat vina pe BRD.
CE setări să încerc!
Mulțumesc!
Daca ati schimbat telefonul, trebuie sa reinstalati aplicatia You BRD, cu noi date de acces, inclusiv o noua parola.
Iata procedura de activare a aplicatiei, conform informatiilor publicate de BRD:
„Descarci aplicația din store-ul noului tău telefon și poți iniția fluxul de activare de la distanță, urmând pașii indicați în ghidul de utilizare YOU existent aici sau poți solicita activarea aplicației în orice unitate BRD.
Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.”
NU merge! Am încercat de vreo 20 de ori, de ce ați introdus o dacă nu merge!
De ce nu mă pot loga la you brd, mă pune să mă autentifica și după cum știți sunt prea mulți pași de făcut plus că te poti pierde pe traseu bă la nr.de verificare primit bă la poză și apoi să stau cu c.i lângă mine pentru că nu știu pe de rost totul ,nu mai pui că te pune să refaci unii pași așa că după o oră de încercări m-am lăsat păgubaș, rândul trecut tot așa dar atunci cu greu am ajuns la banca și într-un minut mia rezolvat problema dar eu am 65 de ani si handicap accentuat ,cu mare greutate mă deplaseze, de ce nu înlocuiți softul care vă face atâtea probleme ? de fapt nouă ne face probleme .
Aceeasi problema si le mine de aprox. jum de an… Pe ei se pare ca nu ii prea intereseaza remedierea problemei. Saracii, probabil nu au bani pt. It isti de Doamne ajuta, in tara it istilor….Noi ne plimbam la agentii pt. A reusi sa vizionam 1 data starea contului si cate una de acolo ne priveste oarecum si cu dispret…O banca de nota 10, ce sa mai discutam…
De ce nu se poate activa aplicația YOU BRD?
Care este mai exact problema cu activarea aplicatiei You BRD?
Buna ziua ,
Imi puteti spune va rog, de ce dupa actualizarea datelor si a aplicatiei, aplicatia „you BRD” functioneaza doar folosind wi-fi, cand folosesc internetul de pe telefon „date mobile’ nu functioneaza?
Este posibil sa fie din cauza aplicatiei, de aceea trebuie sa sunati la BRD, pentru remedierea problemei cu functionarea aplicatiei YOU BRD.
Buna ziua! Am facut update in aceasta dimineata si de atunci aplicatia YOU BRD nu se mai deschide; se incarca , dar nu ajunge la sfarsit. Ce pot sa fac?
Trebuie sa luati legatura cu BRD, pentru rezolvarea problemei.
Am o problema cu aplicația YOU BRD mi-am schimbat telefonul și mi-am instalat aplicația pe cel nou am fost la un sediul BRD și mi-am autentificato cat timp am fost acolo puteam sa intru pe aplicație dar după ce am vrut sa intru a doua zi iar a început să mă scoată din aplicație țin să menționez că îmi dă voie sa intru in aplicație doar circa 10 secunde apoi mă scoate și tin sa menționez că am un OPPO A17
Verificati daca aveti aplicatia YOU BRD actualizata cu ultima versiune, din 6 martie 2023.
Nu reusesc sa activez datele personale. Cum pot rezolva problema? Ajutați-mă vă rog!
Care este problema? De ce nu puteti sa va actualizati datele personale?
Bună, nu reușesc să fac înregistrarea datelor personale. Ce pot să fac?
Trebuie sa sunati la BRD, pentru a afla care este problema.
Am o problema cu aplicația YOU BRD, și nimeni nu știe ce sa fac ca să o pot activa. Am fost și la agenție și nici cei de acolo nu au acces de a activa. Faceți ceva cu aceasta aplicație!
Care este problema cu aplicatia YOU BRD? De ce nu se poate activa?