Banca nu mi-a raspuns la cererea de restructurare a creditului si m-a raportat la Biroul de Credit. Ce pot sa fac?

Bună seara ! Am un credit și i am sunat pentru restructurarea creditului. Mi au spus că vor reveni cu telefon, dar n au făcut o. Am trimis mai multe mailuri și în final cineva din departamentul restructurări mi a trimis mai multe documente pe care le am completat și trimis pe data de 07.11.2022.

În data de 17.11.2022 am avut scadența și nu am plătit rata. Pe 18.11.2022 am fost sunată că nu am plătit rata. I am explicat situația persoanei care m a sunat și aceasta a spus că se va interesa și va reveni cu telefon, ceea ce nu s a întâmplat. Apoi au urmat mesaje cu raportarea catre Biroul de credit și azi (29.11.2022) am primit un mesaj de la recuperatori ( ICC recuperare ) .

Menționez că am toate documentele cerute și trimise către bancă, iar persoana care pare să fie specialist restrucurare nu mai răspunde la mailuri.Cerea de restructurare a fost făcută in urma diminuarii salariului, respectiv un spor de 25% si a supraindatorării. Vă rog să mă ajutați în demersul meu către banca. Mulțumesc!


Raspuns

Stimata doamna,

In primul rand, banca ar fi trebuit sa va raspunda la cererea de restructurare a creditului si eventual sa va dea un termen de solutionare a cererii, astfel incat sa stiti cat si cand veti plati urmatoarea rata.

Dat fiind ca banca nu v-a raspuns inainte de termenul urmatoarei rate, dumneavoastra trebuia sa achitati acea rata, conform vechiului contract in vigoare.

Dar daca nu ati dispus de suficienti bani pentru achitarea ratei, situatie pe care ati comunicat-o bancii, aceasta ar fi trebuit sa va contacteze si sa va ofere o solutie de evitare a raportarii la Biroul de Credit si ulterior initierea procedurilor de executare silita.

Dat fiind ca dumneavoastra ati fost de buna credinta si ati anuntat banca de problema reducerii veniturilor, dar fara raspuns, vina este a bancii, motiv pentru care va sfatuiesc sa faceti o reclamatie banca, in vederea solutionarii pe care amiabila a acestei probleme.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia primita de la Idea Bank.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − 3 =