Buna ziua,aplicatia BTPay nu merge nicicum de 3 zile.imi apare mesajul:Connection lost.There was a network error.Please check your connection.Am fost la doua sucursale BT si au incercat fiecare aproape cate o ora,au facut si demersuri la colegi dar nu functioneaza.
Va multumesc,o zi buna.
Raspuns
Stimate domn,
Aplicatia BT Pay are o noua versiune in 24 noiembrie, de aceea sfatul meu este sa verificati daca aveti aplicatia actualizata cu noua versiune, aceasta fiind o posibila cauza pentru problema de functionare a aplicatiei de la Banca Transilvania.
Daca aveti aplicatia actualizata cu ultima versiune, iata care ar putea fi alte cauze pentru care nu o puteti folosi: neactualizarea datelor personale la banca, setarile de securitate pentru telefon (parola, PIN etc.), o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania sau a problema tehnica de functionarea a aplicatiei.
De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.
Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:
Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:
❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);
❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;
❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro