„Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu situatia mea. In data de 6 august 2021 mi-am verificat contul bancar in aplicatia Mybrd. Am observat 8 tranzactii(800 lei) necunoscute si am mers la banca BRD din Iasi sa fac refuz de plata. Mai exact mi s-au furat bani de pe card.
La banca am fost primita cu o nonsalanta din partea angajatelor, ca sa raman calma ca si respectivei ce lucreaza acolo i s-a furat in trecut tot din contul bancar (BRD) o anumita suma de bani doar ca cu mult peste a mea. Din afirmatia ei deducem cata siguranta ni se ofera de renumita banca BRD.
Povestea continua cand am dorit sa fac aviz refuz plata pentru cele 8 tranzactii, sumele fiind inca blocate, am primit un mare nu, doar 5 tranzactii au fost “valide” pentru a face refuz plata, 3 nu si sa revin peste cateva zile dupa ce se deblocheaza tranzactiile. Intre timp pentru cele 8 tranzactii in parte mi-a fost oprit si cate un comision de 8 lei. Paguba totala fiind de 864 lei.
Dupa deblocarea tranzactiilor revin la banca si iarasi mi se refuza sa fac aviz de refuz plata deoarece tranzactiile nu apar in programul lor. Am cerut de asemenea o explicatie si nu mi-a fost oferita, doar o simpla ridicare din umeri si ca o sa ma contacteze cand situatia se va schimba. Am depus si declaratie la politie, dar incep sa ma descurajez foarte tare si nu am sperante ca se va rezolva situatia.”
Raspuns
Stimata doamna,
Din ceea ce mi-ati transmis, rezulta cel putin doua probleme care reprezinta motive de a face o reclamatie la BRD:
- Banca BRD este obligata sa va accepte cererea de refuz de plata;
- Banca trebuie sa va ofere toate informatiile referitoare la frauda, modul in care vi s-au furat banii si motivele pentru care unele tranzactii cu cardul nu sunt valide.
De aceea, sfatul meu este sa trimiteti la BRD o reclamatie, in care sa va plangeti de faptul ca nu vi s-a acceptat depunerea unei cereri de refuz la plata si nu vi s-au oferit informatiile necesare pentru solutionarea problemei.
Puteti face o reclamatie la BRD la numarul de telefon +4 021 302 6163, prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, sau la orice agentie BRD. Vedeti aici procedura de administrare a reclamatiilor la BRD.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la BRD, pentru a va ajuta sa recuperati banii furati de pe card.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro