De ce nu funcționează aplicația youbrd de ieri orele 23.30?
Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil ca motivul pentru care aplicatia YOU BRD nu functioneaza sa fie lucrarile de mententanta anuntate de BRD aseara:
„Te informăm că în data de 02.02.2023, în intervalul 22:00 – 23:30, vor avea loc lucrări de mentenanță în urma cărora serviciul YOU BRD va fi indisponibil. Înregistrarea în YOU BRD, cât și mesajele de tip push notification pentru validarea tranzacțiilor e-commerce nu vor fi disponibile.”
Uneori, dupa astfel de lucrari de mentenanta, apliatia YOU BRD are probleme de functionare.
De aceea, va sfatuiesc sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii problemei privind functionarea aplicatiei YOU.
Puteti face o reclamatie la BRD la numarul de telefon +4 021 302 6163, prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, sau la orice agentie BRD. Vedeti aici procedura de administrare a reclamatiilor la BRD.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Am intrebat reprezentantii BRD daca aplicatia YOU are probleme de functionare, iar raspunsul acestora este urmatorul:
„Asa dupa cum am anuntat anterior și pe http://www.brd.ro, și pe contul Facebook al băncii, serviciul You a trecut ieri seară, între orele 22:00 și 23:30, printr-o o operațiune de mentenanță programată. Aplicația a fost din nou disponibilă după încheierea mentenanței, potrivit programului anunțat.”