„Vreau sa inchid un card premium BCR, pentru ca mi s a spus daca nu l utilizez îmi ia 40 de lei. si nu mai vreau nici george. Cum inchid contul la BCR? Am vorbit cu asistență adă pe browser dar nu am inteles.”
Raspuns
Stimata doamna,
Un cont la BCR se poate inchide printr-o cerere in scris (pe hartie sau prin e-mail), conform informatiilor publicate de banca.
Inchiderea contului nu se poate face, in prezent, prin aplicatia George BCR.
Iata prevederile privind inchiderea unui cont, conform Contractului Cadru pentru Servicii Bancare (CSB) publicat de BCR:
ÎNCHIDEREA CONTULUI BANCAR CURENT DIN INIŢIATIVA CLIENTULUI
Închiderea Contului Bancar Curent poate fi solicitată printr-o Notificare scrisă, transmisă către BCR cu un preaviz de 15 (cincisprezece) de zile.
În măsura în care Contul Bancar Curent nu are un Card de debit atașat, BCR va putea închide Contul Bancar Curent oricând în interioriul acestui termen, dar numai după achitarea de către Client a tuturor sumelor datorate către BCR.
În măsura în care Contul Bancar Curent are un Card de debit atașat, acesta va fi anulat imediat, dar BCR va menține Contul Bancar Curent pe o perioadă de maxim 30 (treizeci) de Zile Lucrătoare pentru eventuala decontare a Tranzacțiilor Bancare aflate în curs de finalizare. În acest interval vor fi permise decontările Tranzacțiilor Bancare aflate în curs de finalizare la data solicitării închiderii Contului Bancar Curent, încasări, popriri și operațiuni dispuse de BCR, Contul Bancar Curent urmând să fie închis numai după achitarea de către Client a tuturor sumelor datorate către BCR.
La închiderea Contului Bancar Curent, Clientul va preda BCR formularele cu regim special, inclusiv carnetele de cecuri sau filele de cec, precum şi dispozitivele Token, Cardurile ataşate acestuia. De la momentul închiderii Contului Bancar Curent aceste documente îşi pierd caracterul valid şi nu vor mai fi onorate cecuri, alte titluri şi/sau efecte de comerţ.
După închiderea Contului Bancar Curent, Cardurile si Cardurile Digitale ataşate acestuia nu mai pot fi utilizate şi vor fi blocate.
Până la data închiderii efective a Contului Bancar Curent, Clientul va notifica BCR în legătură cu destinaţia sumelor aflate în acel Cont Bancar Curent, în caz contrar, la finalul termenului, soldul Contului Bancar Curent urmând a fi înregistrat în evidențele BCR, în conturi colective de creditori diverși, distinct pe fiecare monedă, la care nu se va bonifica dobânda. Pentru aceste din urmă sume, la data eliberării lor către Client, acesta va achita comisioanele prevăzute în Tariful Standard de Comisioane.”
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu inchiderea contului la BCR.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Multumesc pentru raspuns. Am sunat la nr acesta *2227 am zis problema si am reușit, mi a inchis acel card. Mi au spus ca s a rezolvat problema.