Plata ratelor la credite TBI se poate face in trei modalitati:
- Plata online, pe site-ul TBI Bank, la acest link.
- Plata automata a ratei in fiecare luna (recurenta), tot pe site-ul TBI Bank, la acest link.
- La terminalele Pay Point.
Iata informtiile detaliate prezentate de banca privind modalitatile de plata a ratelor:
Plata online
Oricand, foarte simplu si rapid
Pentru a fi usor, am creat o platforma speciala unde puteti plati ratele, in 3 pasi simpli, cu cardul personal (debit). Introduceti CNP-ul titularului de cont si adresa email cu care v-ati inregistrat la semnarea contractului, alegeti contractul pentru care doriti sa faceti plata (daca aveti mai mult de unul), completati detaliile cardului si efectuati plata prin PayU, in siguranta.
Plata recurenta – serviciu automat de rambursare rapida
Metoda de plata „Plata recurenta” consta in plata lunara a ratelor de credit prin debitarea automata a contului de card a carui referinta este introdusa de dvs. pe site-ul nostru https://tbibank.ro/plateste-rata. Prin bifarea casutei declarati in mod expres ca sunteti de acord cu activarea optiunii de plata recurenta.
Plata recurenta cu cardul reprezinta posibilitatea ca TBIBank sa retraga de pe cardul dumneavoastra, la data scadenta conform contractului dvs. de credit, respectiv, graficului de rambursare, suma minima de plata aferenta contractului/contractelor dvs. de credit. TBIBank va incepe sa retraga automat ratele lunare de plata incepand cu luna urmatoare activarii serviciului Direct Debit – Plata Recurenta, prin urmare pentru luna activarii se va procesa plata realizata, indiferent daca aceasta este mai mica sau mai mare decat suma datorata.
TBIBank va interoga contul Dvs. pentru a colecta automat sumele datorare aferente ratelor restante atat timp cat nu veti depasi 95 zile de intarziere. In cazul in care veti depasi 95 zile de intarziere va trebui sa utilizati o alta modalitate de plata. Puteti oricand renunta la optiunea de plata recurenta urmand urmatoarea procedura: apelati Contact Center TBIBank la numarul dedicat 021 529 86 00, solicitand anularea optiunii de plata recurenta.
Plata ratelor la contractul dvs. de credit este procesata de PayU S.A., care este un operator independent cu privire la aceasta prelucrare a datelor. Pentru a vedea detalii despre prelucrarea de date efectuata de PayU S.A., accesati https://romania.payu.com/declaratie-de-confidentialitate/ Datele dumneavoastra de card nu sunt prelucrate in niciun mod de TBIBank si nu vor fi stocate de PayU, acestea urmand sa fie stocate doar de institutia de autorizare a tranzactiei.
La punctele de incasare PayPoint
Terminalele PayPoint sunt prezente aproape in orice punct comercial semnificativ. Plata la un terminal PayPoint se va face prin prezentarea codului de bare din extrasul de cont si a sumei de plata.
Cel mai apropiat partener PayPoint care ofera serviciile de care aveti nevoie este disponibil aici.