Ce fac daca am introdus parola gresit la myBRD net si s-a blocat?

Am introdus parola gresit la myBRD Net. Mi s-a blocat parola. Sunt in SUA si tel.de contact din RO nu este compatibil in SUA. Nu am telefon aici. Doresc contactare urgenta pe adresa de email.


Raspuns

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

11 raspunsuri la “Ce fac daca am introdus parola gresit la myBRD net si s-a blocat?

  1. Mi-au blocat accesul pe mybrdnet.ro ce pot face.mentionez ca nu sunt in tara

    Astept raspuns multumesc frumos

    Reply
  2. Belu Daniela

    Buna seara, am introdus parola gresit la myBRD net si s-a blocat.Va rog sa ma ajutati contactandu-ma la nr. de telefon 0771439206.va multumesc

    Reply
  3. Isache Anca Elena

    Am sunat ptr asistenta telefonica din Grecia am stat pe asteptare exact 30 de minute pina am inchis fiind plictisita de melodia ptr asteptare la nr +40213016100, in acest moment sunt pe asteptarea nr tel 0213026161 de 15 minute…daca vi se pare corect asa ceva…ce sa zic ..

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 × = 8