Aplicatiile Smart Business, Smart Mobile si Smart Token nu functioneaza. Ce pot sa fac?

smart bank raiffeisen disponibilitate servicii

„Din data de 31.03.2023 aplicatiile actualizate recent: Smat Business,Smart Mobile si Smart Token ,nu mai functioneza absolut deloc!Daca chiar porneste una dintre aplicatii ,cind scriu pin apare eroare sau incercati mai tirziu!

Mentionez ca in luna Ianuarie in data de 24 nu functiona Smart Business,dupa care si-a revenit !”


Raspuns

Stimata doamna,

Conform informatiilor publicate de Raiffeisen Bank, in pagina privind disponibilitatea serviciilor (vezi foto), aplicatiile bancii nu sunt functionale in prezent.

Raiffeisen a derulat o mentenanta planificata a aplicatiilor de internet/mobile banking in data de 31.03.2023 in intervalul 00:00 – 02:00.

Aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile PI, Raiffeisen SmartToken si Raiffeisen Smart Business au noi versiuni din de 22/27/30 martie, de aceea sfatul meu este sa verificati daca aveti actualizate aplicatiile cu ultimele variante.

Daca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza nici dupa actualizare, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la nefunctionarea aplicatiilor.

Puteti face reclamatia catre Raiffeisen prin e-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro, sau completati formularul de pe site-ul bancii, la acest link: reclamatii Persoane Fizice.

Vedeti procedura Raiffeisen de solutionare a reclamatiilor in acest articol.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 − = 2