„Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adaugat in BT Pay. De ce???”
Raspuns
Stimata doamna,
Eroarea aparuta in procesul de adaugare a cardului in aplicatia BT Pay a Bancii Transilvania poate avea mai multe cauze, conform informatiilor publicate de banca:
„Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?
Dacă ai urmat procesul de înrolare al cardului întocmai și totuși nu ai reușit, este posibil să te regăsești în una din următoarele situații:
❶⠀cardul tău este blocat temporar sau definitiv (poți verifica acest aspect fie în BT24, fie apelând în Call Center la numărul 0264 308 028*);
❷⠀nu ai introdus datele în mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) este greșit;
❹⠀cardul tău a expirat (poți verifica data de pe fața cardului).”
De aceea, pentru rezolvarea problemei cu activarea BT Pay, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, la telefon 0264 308 028 sau *8028 .
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu activarea BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro