„De ce nu îmi pot reinstala bt pay pe alt telefon mobil?”
Raspuns
Stimate domn,
Pentru reinstalarea aplicatiei BT Pay pe un alt telefon mobil, trebuie sa reluati de la 0 procesul de instalare a aplicatiei, prin descarcarea acesteia din magazinele dedicate, Google Play, Huawei App Galleryși App Store, apoi urmati pasii de inrolare a cardului, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania:
„Pentru înregistrarea în BT Pay, trebuie să ne oferi următoarele informații: numărul de telefon, care se validează printr-un cod primit prin SMS, nume utilizator (nickname) și data nașterii. Vei fi identificat în baza noastră pe baza numărului de telefon declarat băncii și a datei de naștere.
În BT Pay poți adăuga carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice. Cum faci asta? 😊
După ce ai fost identificat pe baza informațiilor menționate mai sus, pentru a face procesul mai ușor, trebuie să alegi din lista de carduri disponibile de adăugat în BT Pay. O să poți adăuga carduri emise și/sau reemise la scadență și/sau la cerere, pe numele tău. Va trebui să adaugi manual și codul CVV pentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești.
Pentru a adăuga cardurile BT în BT Pay trebuie să introduci codul CVVpentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești în app.
Dacă nu ai cont deschis la BT și vrei să îți adaugi cardurile tichet de masă, trebuie să introduci manual datele de pe card (număr card, nume și prenume, așa cum apar ele pe card, data expirării și codul CVV – cele 3 cifre de pe verso-ul cardului). Același lucru se aplică și dacă nu vei fi identificat în baza noastră.
Pentru a termina înregistrarea, îți vom trimite pentru fiecare card BT pe care vrei să îl adaugi în app câte un cod SMS – OTP (one-time password) pe numărul de telefon pe care l-ai declarat băncii atunci când ai devenit client BT sau ți-ai actualizat datele.
❗⠀Ține minte: Cardurile BT pe care le ai deja în BT Pay sau pe care urmează să le adaugi, vor fi înrolate automat în 3D Secure și vor permite funcționalitatea de autentificare a plăților online direct din app.”
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sa va reinstalati aplicatia BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro