„Buna ziua, am o problema cu inregistrarea in aplicatia YOU, acum cateva luni mi-am schimbat telefonul si nu mai pot sa mi accesez aplicatia you brd. Am incercat sa ma inregistrez de pe telefon dar de fiecare data la rezulatat imi spune „ne pare rau, nu am putut sa-ti verificam identitatea” si nu pot sa ma duc la banca ca sa primesc numar client, asa ca va intreb daca este o posibilitate sa l aflu eu sau alta posibilitate de a ma inregistra.”
Raspuns
Stimate domn,
Nu puteti folosi aplicatia YOU BRD pe noul telefon, cu vechile date de acces, astfel ca va trebui sa reactivati aplicatia pe noul telefon.
„Descarci aplicația din store-ul noului tău telefon și poți iniția fluxul de activare de la distanță, urmând pașii indicați în ghidul de utilizare YOU existent aici sau poți solicita activarea aplicației în orice unitate BRD.
Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.”, conform informatiilor publicate de BRD.
BRD
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu aplicatia YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro