„Buna ziua in legatura cu aplicatia you brd de o saptamana nu pot sa o accesez eu sunt in spania si nu pot merge personal la banca,am sunat si am vb. cu oparatorul bancii dar fara rezultat pt ca el imi spunea cum sa imi fac aplicatia dar pe mine nu ma lasa sa intru in ea imi spune ca nu am conexiune la internet dar am si wifi si date mobile si nu stiu ce sa fac .Pana acum o saptamana am intrat pe ea fara
probleme.Multumesc frumos.”
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru a putea accesa aplicatia YOU BRD, mai intai trebuie sa va asigurati ca ati actualizat-o cu ultima versiune, disponibila din luna noiembrie 2023, in magazinele de aplicatii App Store, Google Play sau App Gallery, in functie de telefonul folosit.
Daca aveti aplicatia actualizata la ultima versiune si totusi nu o puteti accesa, inseamna fie ca exista o problema tehnica cu aplicatia, caz in care va trebui sa incercati mai tarziu, fie s-a intamplat ceva cu contul dumneavoastra la BRD.
Sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla de ce nu puteti accesa aplicatia YOU BRD, apoi reveniti cu raspunsul bancii, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Buna ziua!
Aceeasi problema am si eu, desi am incercat si prin wifi si prin date mobile imi zice ca nu am conexiune. Am sunat la brd in romania si mi-a spus ca e problema cu internetul din spania…ca ceva nu e in regula cu aplicatia si internetul…am de platit facturi in Romania si nu pot face nimic…
Ce e de facut? Am sunat si la digi spania si mi-au spus ca la ei nu e nici o problema. Precizez ca celelalte aplicatii(myline, digi.ro) functioaneaza perfect. Doar youbrd nu merge…