De ce nu functioneaza aplicatia pentru telefon my brd?

De ce nu functioneaza aplicatia pentru telefon my brd? Incerc sa ma conectez si imi da eroare.


Raspuns
brd_bancomat_atm_card_probleme_tehnice_reclamatiibanci

myBRD net

Am luat legatura cu reprezentantii BRD, de la care am aflat ca serviciul de mobile banking myBRD Mobile a functionat fara probleme. Pe de alta parte, banca a decis recent, fara sa-si anunte clientii, sa suspende automat accesul la aplicatiile online my BRD daca in conturile clientilor nu gaseste suficienti bani pentru plata comisioanelor lunare de administare pentru cele doua servicii: 4,5 lei pentru fiecare sau 6 lei pentru ambele.

Asadar este posibil ca accesul la aplicatie sa fi fost restrictionat din acest motiv, dupa cum s-au plans si alti clienti. Va rog sa verificati si sa-mi spuneti daca aceasta a fost cauza.

In Conditiile Generale Bancare ale BRD se prevede insa ca „Banca îşi rezervă dreptul de a suspenda accesul la Funcţiile Tranzacţionale ale serviciilor de bancă la distanţă în cazul nerespectării de către Abonat a specificului conturilor şi în cazul în care Abonatul nu asigura disponibilitatea unei sume suficiente pentru acoperirea abonamentului lunar aferent serviciului, dacă acesta există, în contul şi condiţiile prestabilite la momentul semnării contractului.

Asadar, chiar daca nu ati avut bani in cont pentru achitarea comisionului, BRD nu avea voie sa va blocheze accesul la aplicatie, ci doar sa nu va permita sa efectuati tranzactii.

Pe de alta parte, in acelasi document se prevad urmatoarele cu privire la tarifarea serviciilor myBRD Net si myBRD Mobile:

„Perceperea comisionului lunar de utilizare pentru serviciul MyBRD Net incepe din luna urmatoare semnarii Contractului referitor la serviciul MyBRD Net. Valoarea comisionului lunar de utilizare este perceputa in primele cinci zile ale fiecarei luni si se refera la luna anterioara. In cazul in care Abonatul nu asigura disponibilitatea unei sume suficiente pentru a acoperirea comisionului lunar, accesul MyBRD Net va fi suspendat. Acesta va fi reactivat in momentul in care va fi posibila prelevarea din cont a comisionului lunar. Banca isi rezerva dreptul de a inceta contractul daca, timp de 90 de zile de la data suspendarii, serviciul nu este reactivat.”

Am intrebat BRD care dintre cele doua prevederi se aplica, astept raspuns.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 8