Buna ziua
Am primit mail-ul de mai jos de la Alior Bank in legatura cu amanarea ratelelor conform OUG 90/2022.
Dati mi va rog un sfat.Mai pot face ceva ?
Multumesc
Stimate client ,
In urma solicitarii primite din partea dumneavoastra privind suspendarea
la plata a ratelor datorate catre banca, va informam ca, in conformitate cu
prevederile OUG 90/2022, cererea dumneavoastra a fost respinsa din
urmatorul considerent:
– Creditul pe care il detineti prin oferta Telekom Banking
inregistreaza restante în ultimele 6 luni înainte de data solicitării
suspendării obligaţiei de plată.
Pentru orice intrebari suplimentare sau nelamuriri, va stam la dispozitie
24/7 la telefon 021 9253 (numar apelabil din orice retea din Romania, cu
tarif normal), +40 21 796 74 00 (numar apelabil din strainatate, cu tarif
normal) sau pe adresa de e-mail contact@telekombanking.ro.
Cu stima,
Echipa Telekom Banking
Raspuns
Stimate domn,
Dat fiind ca dumneavoastra sunteti de buna credinta, asa cum spuneti, iar restantele nu au fost provocate din vina dumneavoastra, banca Alior Bank (Telekom Banking) ar trebui sa va ofere o alta solutie, in afara OUG 90/2022, pentru a va ajuta sa platiti ratele la credit.
In consecinta, va sfatuiesc sa retrimiteti la Alior Bank o cerere pentru gasirea unei solutii in vederea achitarii ratelor la credite, precum amanarea ratelor pe o anumita perioada, diminuarea valorii ratei sau a datoriei, restructurarea creditului.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul bancii, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu creditul la Alior Bank.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Eu am trimis la Alior Bank urmatorul raspuns:
„Am luat la cunostinta decizia dvs ,dar va rog sa mai analizati situatia mea. In lunile cand am avut intarzieri la plata in special in aprilie pe 20
am suferit un infract si am fost internat in spital .Dupa ce m am externat am platit rata .
De cele mai multe ori banii erau in cont si dvs nu ii retrageati .A fost cazul in luna iunie ,iulie si chiar august in care ati retras banii pe 22 desi data scadenta era 20 dar eu imediat ma trezeam cu mesaje sau telefoane de la diferte firme de recuperatori ca nu am platit desi banii erau in cont .
Consider ca sunt un client de buna credinta ,am facut si plati anticipate cand s a putut.In momentul asta nu lucrez sunt in concediu medical, am un copil cu handicap caruia trebuie sa platesc tratamentul saptamanal si nu mai pot plati rata .Am rugamintea sa imi reanalizati cererea si sa gasiti intelegere si pentru mine .
Va atasez toate concediile medicale si documentele medicale la care daca va uitati cu atentie o sa vedeti ca ceea ce am scris mai sus corespunde cu spusele mele.
Am speranta ca o sa imi reanalizati cererea .Sau poate reusiti dvs sa imi propuneti un plan de reesalonare nu stiu .
As vrea sa apelez la CSALB dar astept un raspuns de la dvs cu o solutie si pentru mine .
Multumesc si astept raspunsul
Trebuie sa retrimiteti ultimul e-mail la Alior Bank, cu cererea de a va oferi o solutie de achitare a ratelor la credit, in afara OUG 90/2022, data fiind situatia dumneavoastra dificila.
Reveniti apoi va rog cu raspunsul bancii.