Buna ziua, am cont MyBrd dar am schimbat telefonul. Cum pot reintra?
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru a reintra in contul online myBRD de pe noul telefon, va trebui sa reactivati aplicatia.
Conform informatiilor publicate de BRD, „serviciul (myBRD) poate fi accesat de pe mai multe dispozitive smartphone si/ sau tablete, pentru ca tu sa ai acces rapid oriunde si oricand la MyBRD Mobile. Orice dispozitiv suplimentar trebuie activat contactand banca si urmand pasii de activare.”
Iata pasii de activare a aplicatiei myBRD:
Pas 1: Receptionarea elementelor de securitate din partea bancii:
- Parola unica transmisa prin SMS pe numarul de telefon indicat de tine ca numar principal. Parolaare o valabilitate limitata
- Codul de activare furnizat de catre Banca in timpul procesului de aderare la serviciu. Codul are ovalabilitate limitata
Pas 2: Descarcarea gratuita a aplicatiei specifice telefonului sau tabletei pe care o utilizezi. In functie de sistemul de operare utilizat de telefonul tau, aplicatia se descarca din:
– Google Play Store pentru sistemul de operare Android
– AppStore pentru sistemul de operare iOS
– Windows Phone Store pentru sistemul de operare Windows Phone
Pas 3: Lansarea aplicatiei
Pas 4: Selectarea optiunii “Activare MyBRD Mobile”
Pas 5: Introducerea elementelor de securitate ‐> Codul de activare si Parola unica primita prin SMS
Atentie! Codurile de securitate devin invalide daca sunt introduse gresit de 5 ori. In acest caz este necesar sa contactezi Banca pentru atribuirea unor noi elemente de securitate.
Pas 6: Alegerea unui cod PIN si confirmarea acestuia.
Codul PIN va fi utilizat pentru accesul in aplicatie dar si pentru semnarea (autorizarea) tranzactiilor.Codul trebuie sa aiba 6 caractere numerice. (ex. 123456)
Va rog sa reveniti la mine daca intampinati probleme cu activarea aplicatiei myBRD pe noul telefon.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro