Am incercat sa transfer o suma intre conturile mele folosind mybrdnet si digipass-ul si dupa introducerea ID si parola ma readuce in pagina de logare. Ce pot sa fac?
Raspuns
Stimata doamna,
Am luat legatura cu reprezentatii BRD pe care i-am rugat sa va contacteze pentru a rezolva problema.
„Clienta a fost sunata si s-a rezolvat”, a fost raspunsul oficialilor BRD.
Puteti sa contactati direct banca BRD prin telefon, Facebook sau e-mail, cand mai aveti probleme:
Adresa de Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale
Adresa de mail: vocalis@brd.ro
Sunati la call-centerul bancii, la urmatoarele telefoane:
– 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie
*BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone
– tel verde: 0800 803 803
Va rog sa reveniti daca nu rezolvati problema sau daca aveti nevoie de noi informatii, oricand mai aveti o probema cu vreo banca,
Cu stima,
Vasile Coman
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro