Am incercat sa transfer o suma intre conturile mele folosind mybrdnet si digipass-ul si dupa introducerea ID si parola ma readuce in pagina de logare. Ce fac?

Am incercat sa transfer o suma intre conturile mele folosind mybrdnet si digipass-ul si dupa introducerea ID si parola ma readuce in pagina de logare. Ce pot sa fac?


Raspuns

Stimata doamna,
Am luat legatura cu reprezentatii BRD pe care i-am rugat sa va contacteze pentru a rezolva problema.

„Clienta a fost sunata si s-a rezolvat”, a fost raspunsul oficialilor BRD.

Puteti sa contactati direct banca BRD prin telefon, Facebook sau e-mail, cand mai aveti probleme:

Adresa de Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale

Adresa de mail: vocalis@brd.ro

Sunati la call-centerul bancii, la urmatoarele telefoane:

– 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie

*BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone

– tel verde: 0800 803 803

Va rog sa reveniti daca nu rezolvati problema sau daca aveti nevoie de noi informatii, oricand mai aveti o probema cu vreo banca,

Cu stima,
Vasile Coman
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + 9 =