Am o problema cu aplicatia YOU BRD: nu merge sa ma inregistrez. De ce?

you brd problema activare

„Bună ziua, am o problemă cu aplicația YOU BRD nu merge să mă registrez”


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil sa existe vreo problema cu contul dumneavoastra la BRD, de exemplu nu aveti actualizate datele personale, sau o problema tehnica de functionare a aplicatiei, daca nu reusiti sa utilizati aplicatia de mobile banking YOU.

„Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11.

Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD”, conform informatiilor publicate de BRD.

BRD

Trebuie sa tineti cont si de faptul ca aplicatia YOU are o noua versiune, din 1 iunie 2022, de aceea ar trebui sa va actualizati aplicatia BRD.

De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla care este motivul pentru care nu puteti folosi aplicatia YOU.

Puteti lua legatura cu BRD prin telefon, la numarul  021 302 6161, prin Facebook, la acest link, sau pe site-ul BRD.ro, prin chat.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 + = 13