Buna ziua,
Am primit o somatie de plata de la firma de recuperare Kredyt Inkaso pentru a plati in 48 de ore suma de 700 de lei, pentru un abonament la Vodafone.
Problema e ca eu am facut acest abonament in 2013, pentru o perioada de doi ani, si am platit tot ce aveam, pana in 2015, cand a expirat contractul si nu am mai folosit numarul de telefon.
Cand m-am dus la un magazin Vodafone sa cer explicatii, cineva mi-a spus ca trebuie sa-i anunt cu o luna inainte de incheierea contractului ca nu mai folosesc numarul.
Dar ei n-au vazut ca nu-l mai folosesc? Unde scrie in contract ca trebuie sa-i anunt eu pe ei.
Nu mi se pare normal ca dupa patru ani sa mai puna acum sa platesc o suma uriasa pentru niste servicii telefonice pe care nu le-am utilizat.
Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc
Raspuns
Stimata doamna,
Daca ati platit abonamentul pe perioada celor doi ani de contract, iar ulterior nu ati mai utilizat numarul de telefon sau alte servicii Vodafone, atunci nu puteti fi somata sa platiti din urma niste servicii de care nu ati beneficiat.
Angajatul Vodafone nu are dreptate ca trebuia sa-i anuntati cu o luna inainte ca nu mai folositi serviciile, intrucat contractul expira automat dupa perioada de doi ani, pentru care ati semnat, iar pentru a putea fi prelungit, Vodafone ar fi trebuit sa obtina acordul dumneavoastra.
De aceea, va sfatuiesc sa trimiteti la Vodafone o reclamatie in care sa le cereti sa anuleze datoriile pe care pretinde ca le datorati.
Pentru a face o reclamatie la Vodafone, trebuie sa le trimiteti un e-mail la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau in scris, intr-un magazin Vodafone.
Reclamatiile se pot face si prin telefon, la numerele 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) sau printr-o scrisoare postala, la adresa: Bucuresti, strada Barbu Văcărescu nr. 201, sector 2, Globalworth Tower, 020276. (Vedeti aici procedura privind reclamatiile)
Asteptati raspunsul la reclamatie de la Vodafone, dupa care reveniti la mine pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare pentru a rezolva problema.
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua. Si eu am pățit. Am avut un abonament acum 13 ani și dupanprima luna am primit o factura foarte mare. M-am dus la ei și au spus ca nu au ce sa îmi facă. Am renunțat sa mai plătesc
Acuma după atâta timp primesc somație si mai mult suna mereu de pe numere diferite cerand sa plătesc. Prima a fost de 700 iar după o săptămână au spus ca trebuie sa trimit 1800 lei. Ce sa fac ?
Trebuie sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorilor, pe site-ul ANPC.ro, in care sa va plangeti de factura prea mare primita de la Vodafone. Reveniti la mine cu raspunsul primit de la ANPC, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Buna ziua! Am avut la vodafon un abonament. Care am pierdut aceea cartela am anunțat aveam o datorie de 400lei.De plata cand am mers dupa ceva timp sa plătim sa spus ca nu mai tine de ei..dupa ceva timp am inceput sa primesc somați telefoane chiar si seara târziu din partea banci InKaso ..ce as putea sa fac? Ca sa scap de ei prima dată le am achitat suma de 200lei,care total suma era 500..dupa ceva timp mia venit mai mult si dupa am văzut că nu e ceva ok..Ce pot face? Eu as da bani dar e sa nu ma trezesc dupa un timp ca am de plata iar.
Sfatul meu e sa faceti o reclamatie impotriva Vodafone la ANPC, pe site-ul http://www.anpc.ro.
De asemenea, cereti la Kredyt Inkaso sa va trimita o situatie a platilor.
Reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor.