Am probleme cu transferul din Paypal: nu mi-au intrat banii pe card. Ce pot sa fac?

paypal transfer reclamatie

„Salut am urmatoarea problema :

Am facut acum o luna un transfer din Paypal catre cardul meu bancar, transferul a mers normal din partea celor de la Paypal iar eu asteptam banii sa intre pe card (mentionez ca nu este primul transfer, am facut multe chiar si dupa acest transfer) , am asteptat 2 saptamani si i-am sunat pe cei de la Paypal, acestia mi-au trimis un cod de referinta ARN pe care sa il trimit la banca sa imi localizeze banii, am facut asta iar banca nu mi-a gasit nimic si m-a trimis inapoi la Paypal.

Acum cei de la Paypal spun ca eu nu au ce sa faca ca de la ei a plecat totul cu brio iar banca mea trebuie sa ma ajute. Sincer nu stiu ce sa mai fac am sunat si trimis emailuri in fiecare zi in speranta ca primesc un raspuns mai adecvat. Am dat de acest site care sper sa imi poata oferi niste sfaturi, eu nu doresc sa ma dau batutu deloc.”


Raspuns

Stimate domn,

Problema transferului Paypal trebuie sa fie la initiatorul platii, adica Paypal, daca Banca Transilvania v-a comunicat ca nu este nicio problema cu cardul dumneavoastra, adica puteti incasa fara probleme bani in respectivul card.

De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie oficiala la Paypal, care ar trebui sa se ocupe de rezolvarea problemei dumneavoastra.

Iata cum puteti face reclamatia la Paypal:

  1. Trimiteti-le un e-mail la adresa de contact: enquiry@paypal.com
  2. Completati formularul pentru reclamatii cu privire la transferuri, pe site-ul Paypal.com, la acest link.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa Paypal, pentru a va ajuta sa rezolvati problema transferului de bani.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Am probleme cu transferul din Paypal: nu mi-au intrat banii pe card. Ce pot sa fac?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 × 8 =