Problemele mele:
1. Transferul de pe card pe cont sau invers pana la aparitia sofisticatului My BRED Net il faceam foarte usor. Acum acest lucru nu il mai pot face Ex. daca vreau sa transfer o suma de bani de exemplu 35 lei imi apare ca doresc sa transfer suma astronomica de 350.000 lei suma pe care de altfel eu nu o am in cont sau pe card. si culmea nu ma lasa sa scot factura Detalii transfer My BRD Net, pentru a o putea scoate pe imprimanta.
2. Deasemenea nu mai pot sa-mi scot detalile de miscare atat de pe card cat si de pe contul Atu Cont pe care il am la BRD, filiala brasov, lucru pe care pana la aparitia acestui „nou program” suplu cum la caracterizat o persoana din banca il puteam face fara probleme. De altfel acest program este foarte criticat si de majoritatea functionarilor din banca care se confrunz? o o serie de reclamatii.
Raspuns
Stimate domn,
Am transmis problema dumneavoastra reprezentantilor BRD, care ne-au confirmat ulterior ca v-au contactat si s-a rezolvat problema cu myBRD Net. „Colegii mei au contactat clientul la telefon si au rezolvat problema”, ne-a transmis purtatorul de cuvant al BRD.
Va rog sa reveniti oricand mai aveti probleme cu bancile, pentru a va ajuta sa le rezolvati.
Cu stima,
Vasile Coman
Întradevăr am fost contactat telefonic am transmis şi mail-ul meu dar nu am primit materialul promis de dînşi, eu nu am instalat facebook, dacă au
trimis cumva pe acel sait. Este aceeaşi problemă rog respectuos să nu vă supăraţi pe mine acum la sfîrşit de an dar este un program…. nu vreau
să-l mai calific. Era mult mai bun şi fiabil pentru noi cei care nu lucrăm în bancă. Dar poate în anul ce vine va fi mai bine.
Mulţumesc f.f.f. mult pentru răbdarea pe care o aveţi cu mine. Vă doresc un an nou fericit cu multă sănătate şi răbdare mai ales cu persoane ca noi.