Detin un card Euroline, am facut refinantare prin Banca Transilvania, am achitat datoria cu op si Euroline nu vrea sa-mi recunoasca plata decat dupa minim 7 zile desi suma se afla in cont si nu este stipulat niciunde ca daca platesti cu OP dureaza 7 zile, ca urmare nu vrea sa-mi inchida contul si stau cu bani blocati, care bineinteles genereaza dobanda la Banca Transilvania. Ce pot sa fac in aceasta situatie?
Raspuns
Am obtinut si eu de la call-center-ul Euroline (0213084000) confirmarea ca exista un termen de 7 zile pentru inregistrarea sumei achitata pentru plata cardului in vederea refinantarii. Reprezentantul Euroline mi-a mai spus ca aceasta este o prevedere existenta in cotractul de card.
Sfatul meu este sa consultati contractul aferent cardului pentru a vedea daca exista intr-adevar aceasta prevedere sau nu exista, asa cum spuneti. Ar trebui sa o gasiti la obligatiile Euroline, in cazul refinantarii.
Daca nu exista nicaieri prevederea privind termenul de 7 zile, sfatul meu este sa solicitati la Euroline, prin call-center, inregistrarea sumei in momentul in care ati platit-o si furnizarea extrasului de cont cat mai repede posibil.
Nici mie nu mi se pare firesc sa asteptati 7 zile din moment ce ati achitat datoria.
Va rog sa reveniti pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Stiu ce vreti sa spuneti cu nesimtirea celor de la Euroline. Si mama a avut probleme cu ei. Acum are probleme cu cei de la Credit Europe Bank…..Sincera sa fiu, cred ca anumite banci s-au profilat pe prostia, saracia si nevoile oamenilor din Romania, si ii parlesc cum ii prinde 🙁