una dimineata!
Am dezinstalat aplicatia My BRD, iar dupa ce am reinstalat-o nu imi da
optiunea de a ma loga din nou . Imi zice sa „Activeaza acum”.
De ce nu am optiunea de a ma autentifica?
Raspuns
Stimate domn,
Daca ati dezinstalat aplicatia mybrd, va trebui sa reluati procesul de activare a acesteia.
Puteti face activarea myBRD intr-o agentie BRD, pe site-ul BRD.ro, din serviciul de internet banking mybrd net sau la telefonul bancii BRD, +4 021 302 6161.
Iata informtiile publicate de BRD privind activarea mybrd:
„Cum pot solicita activarea serviciilor de bancă la distanță: MyBRD Net sau MyBRD Mobile?
Poți solicita activarea MyBRD Net sau MyBRD Mobile în orice agenție BRD, aplicând online pe site-ul www.brd.ro sau apeland MyBRD Contact la numerele disponibile aici.
De asemenea, daca ai deja user de MyBRD Net și dorești să îți activezi și serviciul MyBRD Mobile, îl poți activa singur din meniul Oferte → Activare MyBRD Mobile.
- Loghează-te în contul tău MyBRD Net;
- În meniul Oferte ai opțiunea Activare MyBRD Mobile, click pe această opțiune;
- Click pe butonul Activează;
- Semnează acțiunea cu metoda de autorizare aleasă;
- Generarea unui cod de activare pe care trebuie să îl introduci în campul Cod activare, iar în cel de al doilea câmp Parola unică prin SMS vei introduce codul primit pe numărul de telefon furnizat în relația cu banca;
- Setează un cod PIN pentru aplicația ta, MyBRD Mobile.”
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema activarii mybrd.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro