Angajatii Cetelem mi-au luat banii de pe card, apoi m-au trimis la Kruk. Ce pot sa fac?

Am fost pe data de 16 iunie ora 9 la Cetelem și avem de platit 419 și mea cerut cardul și l-am dat nu stiu cea facut m-am dus la bancă sa scot bani cind am venit pe la ora zece și un sfert avem de plată 4190 și era alta casieră î mai tîrziu am făcut o rată cu timpul mea trimis un card nou si am sunat la cetelem să-mi spună codul si mea zis să trimit datele personale si le am trimis nu am inteles și am sunat dino și mea răspuns un domn si mea zis că am făcut o tranzacție pe care nu am facut

Acum mea trimis de la kruk că am de plătit bani care mea luat angajați de la Cetelem.


Raspuns

Stimata doamna,

Se pare ca ati fost victima unei fraude comisa fie de angajatii Cetelem, fie de alte persoane, care v-au luat banii de pe card, fara acordul dumneavoastra, dupa care v-au executat silit si au vandut datoria catre firma de recuperare Kruk.

Iata ce trebuie sa faceti, pentru a rezolva problema:

Trimiteti la Cetelem o reclamatie, in care sa relatati ceea ce s-a intamplat si sa solicitati anularea datoriei imputate, in valoare 4190 de lei.

Reclamatia puteti sa o trimiteti:

  • prin e-mail, la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro;
  • prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania;
  • la punctele de lucru Cetelem din incinta magazinelor partenere.

Aceeasi reclamatie trebuie sa o trimiteti si la Kruk, prin email, la adresa: client@kruk.com.ro si la telefon: +4031.413.2000;

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile la reclamatiile primite de la Cetelem si Kruk.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 5 = 10