Buna ziua, am o problema cu aplicatia BT Pay, incerc sa intru in ea si primesc in continuu mesajul “Ups… Se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci.” Am incercat in repetate randuri sa reinstalez aplicatia dar nimica diferit. As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu problema asta, multumesc!
Raspuns
Stimate domn,
Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate sau o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania.
De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Aplicatia nu competeaza automat codul de securitate! Ce pot face in cazul acesta ?
Incercati sa copiati codul si sa-l lipiti apoi in aplicatie.
E proastă aplicația pentru că e gratuită. Nu pot să folosesc telefonul pentru plăți la POS.
Ce eroare va apare cand vreti sa faceti plati la POS cu BT Pay?
Aplicatia e varza si suportul la fel de varza, 40 de minute cu teamviewer pe telefon dupa nenumarate mail-uri si telefoane.. Nu au reusit sa ma ajute nici pe un Samsung nici pe un Huawei.. Nu au vrut sa imi activeze inapoi aprobarea platilor prin SMS. O saptamana pierduta in apeluri, pe mail-uri si prin agentie. Felicitari mie ca mi-am luat banii de prin conturi si am plecat la alta banca fix azi – vineri merg sa inchid tot la BT
Buna….probleme la aplicatia bt pay….dupa o intreaga aventura de instalare si dupa ce am fost si la banca si doamna de acolo a parcurs pasi pt instalarea aplicatiei si a dat aceiasi eroare tot nu am rezolvat nimic si la final imi spune sa reinstalez aplicatia….dupa mai multe incercari imi spune sabrevin dupa 24h ca dupa sa nu reusesc si dupa alte incercari sa revin iar 24h.
Este bataie de joc ce se intampla
Am sa cer firmei cred sa imi bage banii in alta parte pt ca asa ceva nu este posibil….dupa o intreaga aventura in care trebuie sa merg la banca sa ma inregistrez cu nr de tel si sa astept o ora pt a baga datele acolo sa mai ma chinui de o saptamana sa instalez aplicatia si nici acum sa nu rezolv problema…..pe acelasi tel moto edge 20 am instalat sodexo,aplicatia de la brd si totul merge ok si operatiunile au durat 1 min si nu o saptamana si nici acum nu pot sa imi vad macar soldul pe card.
Doamna de la bt mi-a spus ca al pot vedea si la bancoman…..pe bune…no coment.
Card de masa Btpay după ce am schimbat telefon mobil aplicația nu funcționează.am instalat iar cere foto buletin nouă aplicație față verso.Scuze BT vreți să vedeți dacă am votat!! Sunt ironic. Spune că Nr de telefon nu este declarat la bancă.Gresit.
Aplicația BtPay foarte proasta. Îmi zice UPS se pare ca nu aveți conexiune la internet. Și sa nu îmi ziceți ca e de vina telefonul ca nu e asa. Cea mai proasta aplicație ca asta nu am văzut.
Nu se incarca aplicația de pe telefon.
Când deschid Magazin Play și deschid aplicația de acolo, pornește. Care este problema?
De 2 zile încerc să instalez bt pay si în zadar. Mare brambureala!!! Ba id de logare, ba parola de internet banking!!!
Nu funcționează!!!
Stimata doamna,
In prezent aplicatia BT Pay este functionala, dupa cum am verificat personal si conform informatiilor de pe site-ul Bancatransilvania.ro, la starea serviciilor.
ID-ul de logare in aplicatiile BT24 sau NeoBT il puteti afla astfel:
– In aplicatia BT24 Mobile Banking, mergeti la „Mai mult”, apoi la „ID-ul meu in BT24”;
– ID-ul de logare il gasiti si in e-mailul primit de la Banca Transilvania, dupa activarea aplicatiei sau in hartia primita in unitatea bancara.
– ID-ul de logare in NeoBT il puteti afla si pe site-ul Bancatransilvania.ro, cu ajutorul chatbotului Ino, dupa identificarea online.
– Daca nu ai reusit in pasii de mai sus, puteti merge la o unitate BT, pentru a primit ID-ul de logare.
Pentru a-ți înrola un card BT în aplicația BT Pay, trebuie să urmezi pașii de înregistrare din aplicație și să introduci codul CVV pentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești.
Dacă nu ai cont deschis la BT și vrei să îți adaugi cardurile tichet de masă, trebuie să introduci manual datele de pe card (număr card, nume și prenume, așa cum apar ele pe card, data expirării și codul CVV – cele 3 cifre de pe verso-ul cardului).
Pentru a-ți reseta parola la BT24 Internet Banking, ai mai multe opțiuni:
– Prin aplicația BT24 Mobile Banking: din meniul „Acasă” ➭ secțiunea „Opțiuni rapide”, accesează rubrica „Schimb parola BT24”.
– Prin aplicația BT24 Internet Banking: accesează secțiunea „Mi-am uitat parola” din pagina de logare BT24. Trebuie să îți scrii numele și prenumele, ID-ul de logare și CNP-ul, pentru a ne asigura că ești chiar tu. Primești o parolă temporară pe care te sfătuim să o introduci manual nu cu copy paste. Mai apoi, trebuie să adaugi codul de verificare și să selectezi „Schimbă parola”.
– Poți cere reemiterea parolei și în orice unitate BT, gratuit și rapid.
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu aplicatiile de la Banca Transilvania.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
UPS, cred ca trebuie sa scoși banii din bancă!!! Cred ca atunci avem răspuns !!!
Am pus și eu ora/data pe automat și a mers. Sunt în afara țării și dezvoltatorii aplicației BT ar trebui sa ia în considerare ca utilizatorii pot fi pe alt fus orar și din diverse motive vor sa își seteze ora manual (la telefonul meu dacă pun ora pe automat îmi afișează o ora în avans fata de ora locala – Tenerife)
Este stresant și frustrant sa vrei sa faci o plata și sa nu poți din acest motiv, când ți-e lumea mai draga, de exemplu sa achiți nota la restaurant după vreo doua beri, aplicația încetând brusc sa funcționeze, fără sa poti îți dai seama pe moment de motiv.”ups a apărut o eroare” – nici o alta explicație
Se vede ca responsabilii aplicatiei sunt niște novici care nu înțeleg ca software-ul trebuie sa fie user friendly, probabil niște directorasi din BT care funcționează pe modul automat de când s-au născut
Bună ziua, am schimbat telefonul și după instalarea BTPAY, la transferul banilor către alta persoana, nu mai apare numele. Doar „contact necunoscut”. Cu celalalt telefon, vedeam numele persoanei. Cum se poate rezolva?
Ce telefon aveti acum?
Pentru cei care aveti parte de probleme cu „Ups… Se pare ca a intervenit o eroare” in momentul activarii aplicatiei la pasul in care trebuie poze la CI si selfie, asigurati-va ca nu aveti VPN sau DNS activ pe dispozitiv. Eu aveam DNS de la adguard activ si pentru ca onfido nu e cel mai increzator sistem de KYC (know your customer) refuza conectiunea la server in care se trimit datele personale…
Am si eu aceeasi problema cu UPS! se pare ca a itervenit o problema……
Am trimis un mail la adreas indicata si NIMIC!!!
Am sunat la nr. de TEL. si am ascultat robotul de mi s-a incins telefonul.
Ce sfatui mai aveti????
” Ups … a intervenit o eroare. Cardul este deja adăugat in BT Pay.”
De ce ?
In ce moment a aparut eroarea la BT Pay? Ati vrut sa adaugati un nou card?
Cand deschid aplicatia
Cand vreau să deschid aplicația, îmi apare „Securitate compromisă” si mi cere să dezinstalez aplicația. De la banca au spus ca am tel rootat, am verificat,nu e rootat. Nu am nici aplicații de control la distanța. Am un samsung galaxy s20 ultra, nu cred ca e telefonul de vină.
Incercati urmatoarele solutii:
– Verificati daca aveti actualizata aplicatia la ultima versiune, din Google Play;
– Reporniti telefonul si incercati din nou sa deschideti aplicatia;
– Stergeti aplicatia si reinstalati-o.
Va rog sa reveniti daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BT Pay.
Aceasi problema o am si pe un poco F3, am mers la banca, am sunat la asistenta si am fost ghidat sa dezinstalez aplicatiile de remote dar mai multe de atat nu s-a facut. Ultima oara cand am mers la o sucursala mi s-a spus ca nu se ocupa cu asa ceva si ar trebui sa merg la un gsm. Telefonul a fost si resetat din fabrica intre timp, reinstalata aplicatia de nenumarate ori, nimic nu a functionat.
Când aveți mesaj ‘initializare wallet’ închideți și repornit telefonul.la mine așa se rezolvă
Buna ziua,
Am descarcat aplicatia BT Pay dar in momentul in care, la „Identificarea utilizatorului”, trebuie introdus nr.de telefon nu reusesc deoarece nu preia cifrele. Astfel ca nu pot inrola cardul oricat am incercat. Dupa un timp imi apare mesajul „BT Pay nu raspunde”. Cum sa fac? Devine enervant ……
Multumesc.
EU INCERC SA INTRU IN APLICATIE SI IMI ARATA INCARCARE VALET, FUNCTIONEAZA FOARTE GREU SI NU PREIA COMENZILE RAPID. STAU SI JUMATATE DE OARA SA MI SE DESCHIDA APLICATIA, VA ROG FACETI CEVA. MI SE PARE BATAIE DE JOC SA NU POT SA TRANSFER SAU SA PRIMESC BANI. SUNT ALTE BANCI DE EXEMPLU ING IMEDIAT FACI O TRANZACTIE SI NU AU PROBLEME CU APLICATIA LOR. SUBLINIEZ CA AM TELEFON DIN 2020 SAMSUNG.
Pentru rezolvarea problemei cu BT Pay trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.
Și eu am schimbat telefonul,am instalat aplicația Bt pay,iar când vreau sa deschid îmi apare ups eroare
Este posibil sa fie o problema cu cardul sau contul, de aceea trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania.
Bună ziua! Am aceeași problemă cu aplicația BT Pay ca și doamna Eva, de câteva zile îmi apare Ups a apărut o problemă te rog să mai încerci….am dezinstalat și am instalat aplicația de vreo 20 de ori și nimic…la instalare îmi tot spune că trebuie restartata . Menționez că toate celelalte aplicații de pe telefon funcționează normal, problema e doar la BT Pay. Ce pot să fac? Mulțumesc
Pentru rezolvarea problemei cu BT Pay trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.
Nu funcționează aplicatia bt pay, tot arata ca se incarca aplicatia, sunt la.magazin nu am cardu la mn am zis ca plătesc cu bt pay, stau cu cumpărăturile aici la.rand mai bn de o jumate de ora și nu pot plăti, halooooo BT
„Inițializare wallet”, este mesajul pe care le am primit în notificări, ieri dimineață. Nu mai pot efectua operațiuni prin BT Pay.
Va rog să-mi spuneți ce trebuie să fac pt că aplicația să fie activă din nou.
Cu stimă
Pentru rezolvarea problemei cu BT Pay trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.
Buna seara! Nu pot adauga cardul in aplicatia bt pay, deparece nu pot introduce codul de activare pe care il primesc prin sms. Nu ma lasa nici sa il scriu, dar nici sa il lipesc. Mentionez ca am iphone 12 pro max
Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate sau o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania.
De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.
Actualizarea aplicatiei nu trebuie sa duca la nefunctionalitati ale aplicatiei, doar app-ul este facut de banca, nu e descarcat de la vreun tert.
De ce nu functioneaza aplictia BT PAY?????
Care este eroarea aparuta la aplicatie?
Buna seara,
Am aceeași problema cu aplicația BT PAY. Nu merge sa adaug cardul ,apare mesajul :cod incorect . Menționez ca am scris codul corect ,am reinstalat de “n” ori aplicația și am vb și la banca . Nu este nicio problema cu cardurile BT. Ce pot sa mai fac? Am un iPhone 11 pro. Poate fi din cauza tel?
Ce v-a spus de la banca? Probabil ca problema este de la aplicatia BT Pay, de aceea trebuie sa luati din nou legatura cu Banca Transilvania.
Reveniti va rog la mine daca nu se rezolva problema cu BT Pay.
Buna..nu pot înrola cardurile în aplicația Bt pay….după generarea codului prin SMS…și introducerea lui în aplicație mi se sugerează că nu l-am introdus corect….fals a încercat și un coleg pe alt telefon cu cardurile sale și a primit același mesaj….ce poate fi aplicația?
Probabil ca este o eroare a aplicatiei. Sunati la Banca Transilvania, la telefoanele 0264 308 028 sau *8028 sau intrati pe site-ul Bancatransivania.ro, la BT Help.
Reveniti va rog la mine daca nu rezolvati problema cu BT Pay.
La problema cu Ups a aparut o eroare, intrati la setarile telefonului si puneti ora pe mod automat. Asa am patit si eu.
La problema cu Ups a aparut o eroare, intrati la setarile telefonului si puneti ora pe mod automat. Asa am patit si eu.
Multumesc Mihai C. Confirm, ora setata pe automat a remediat problema „ups…,
S a remediat cu ora pe automat.
O prostie cât ei de mare.
Am aceiași problema cu BT play, am încercat sa o instalez și nu îmi da voie, spune ca ceva eroare sa încerc mai târziu. Menționez nu am avut aplicația instalată pana acuma.
Reincercati instalarea, iar daca nu reusiti, luati legatura cu Banca Transilvania, pentru a afla daca este vreo problema cu functionarea aplicatiei BT Pay.
Reveniti la mine daca nu se rezolva problema.
Buna ziua, am si eu o problema de luni de zile, nu functioneaza btpay. Am fost la banca, nu e nici o problema din partea bancii sau a cardului/contului. Posibil ceva din telefon, dar nu pot sa imi dau seama ce anume, am incercat reinstalare, actualizare..nu a functionat nimic. Ideea este ca el a functionat pana la um moment dat pe acest telefon. Va rog daca ma puteti ajuta cu vreo sugestie de rezolvare? Multe plati nu le pot efectua pentru ca mi se cere sa deschid btpay. Multumesc
Pentru rezolvarea problemei, trebuie sa sunati la call center-ul Banca Transilvania, la telefon 0264 308 028 sau *8028.
Banca trebuie sa va spuna care este problema cu BT Pay.
Reveniti la mine daca nu se rezolva problema.
Aceeasi problema ca Eva … Ups a aparut o eroare… De 2-3 luni incerc sa rezolv si nu se poate. Am sunat la banca, am vorbit, am incercat dar nimic. Banca sugereaza sa dau reset total la tel ceea ce este imposibil deoarece am prea multe de rezolvat ulterior. Eroarea a aparut dintr-o data in timp ce eram in aplicatie deci exclus alte instalari sau setari neconforme.
Sfatul meu este sa reinstalati aplicatia BT Pay, iar daca apare din nou eroarea, reveniti la mine pentru rezolvarea problemei.
Buna ziua, am o problema cu aplicatia BT Pay, incerc sa intru in ea si primesc in continuu mesajul “Ups… Se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci.” Am incercat in repetate randuri sa reinstalez aplicatia dar nimica diferit. Am încercat si alt telefonul tot așa apare alea . As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu problema asta, multumesc!
Stimata doamna,
Pentru rezolvarea problemei cu functionarea BT Pay trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264308028.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.
De ce sunt nevoit să îmi blochez telefonul cu un cod pin când instalez aplicația,când se poate folosi pin-ul doar pt aplicația respectivă ( ex george bcr). Enervant si pierdere de timp când deschid tel să folosesc pin! Nu se poate reglementa această problemă?
Pentru a utiliza aplicatia BT Pay e nevoie ca in prealabil sa iti setezi o metoda de securitate pe telefon (pin, pattern, amprenta, etc.).
Dar dece trebuie sa-mi securizez telefonul când pot ei (BT ) sa securizeze aplicatia ? Este mult mai normal asa .