Aplicatia bt24 nu este functionala. Ce se intampla? Ma loghez si nu pot intra pe aplicatie. toate campurile sunt inactive.
Raspuns
Stimate domn,
Problema ar putea fi cauzata de faptul ca din 12 martie aplicatia BT24 are o noua versiune web, adica o noua grafica, ceea ce inseamna ca arata diferit (vezi foto).
Recomandarea Bancii Transilvania in cazul nefunctionarii aplicatiei este urmatoarea: stergeti memoria cash, istoric & cookies din browser si reincercati, iar daca problema persista, luati legatura cu banca.
„Upgrade-ul de design al platformei web BT24 poate cauza unele dificultăți de afișare pentru o parte din utilizatori – recomandăm ștergerea memoriei cache, istoric & cookies, înainte de logare. ⏳🍪”, a anuntat banca.
Pe de alta parte, aplicatia mobila BT24 va avea o noua versiune, din 16 martie (vezi aici detalii).
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu BT24.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Nu merge aplicația bt24 se incarca logoul in gol.
Daca aveti aplicatia pe persoana juridica, incercati sa intrati in noua aplicatie BT Go, cu credențialele de la BT24 (ID-ul de logare și parola).
Nu functioneaza internet banking, ce mai self service este si asta 24/7 caci nu poate fi accesat
19.04.22 incercat acces ora 21, ora 22, ora 23 …si nimic .<(((((
Aplicația a fost actualizata pe tel insa nu ma pot conecta îmi apare mesaj de eroare și faptul ca din probleme de securitate am fost delogata.este o problema se sistem la voi sau care este problema? Menționez ca ieri am accesat aplicația
Aplicatiile Bancii Transilvania (BT24, BT Pay si Neo BT) au avut probleme de functionare din sistem, pentru toata lumea, in aceasta seara, in jurul orelor 21-22, dupa cum a anuntat banca.
Problema a fost remediata in jurul orei 23, astfel ca in prezent aplicatiile functioneaza normal, dupa cum a anuntat Banca Transilvania. (vezi aici detalii)
Va rog sa reveniti la mine daca mai apar probleme cu aplicatiile de la Banca Transilvania.
Buna ziua!
Pe laptop nu pot sa imi vad contul si nu pot face nicio operatiune, pot doar pe telefon, ceea ce nu folosesc in mod frecvent, fiindca tastele sunt mici si este incomod pentru mine. Nu inteleg termenii si nu stiu CUM si CE sa sterg… Aceasta e problema si ma enerveaza ca am nevoie de un caiet pentru parole: banca, Electrica, Eon… Toti iti cer o anumita parola si nu admitc parola pe care tu, utilizator, o poti retine.
Nu inteleg de ce aveau nevoie de „un nou design”! Imi vine in minte ziala; „Ce-i lipsea chelului: tichia de margaritar…” Sa fie cum n-a mai fost. Pe cand te obisnuiesti cu una, apare alta! Imi vine sa pun banii la saltea, serios!
Pentru rezolvarea problemei cu aplicatia BT24, mergeti la setarile browserului de internet (Chrome), securitate, si stergeti memoria cash, istoric @ cookies.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti.