„Aplicația MyBRD mobile nu funcționează constant.Vreau să o deschid și ecranul telefonului se face alb.
Am obosit să mă tot duc la banca să reclam,deoarece din punctul lor de vedere nu sunt probleme.
Totuși…foarte rar ,poate o dată pe lună merge.
Cred că aplicația ar necesita revizuire și îmbunătățire și partea celor care ar trebui să-i asigure mentenanța!”
Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil ca problema de functionare a aplicatiei MyBRD sa fie cauzata de noua actualizare a acesteia, din urma cu trei saptamani, la inceputul lunii mai.
De aceea, sfatul meu este sa va asigurati ca aveti aplicatia actualizata cu ultima versiune, pentru a functiona in mod adecvat.
Daca problemele persista, chiar daca aplicatia BRD este actualizata, sfatul meu este va faceti cont la o alta banca (BT, BCR, ING etc.), a caror aplicatii nu au probleme de functionare atat de frecvente precum cea a BRD.
Va rog sa reveniti, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu aplicatia MyBRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Mulțumesc pentru răspuns,dar mai am o întrebare: You BRD este și pentru persoane juridice? Ca persoană fizică am you BRD,iar firma
este pe MyBRD .Poate că nu am informații corecte!
Vă mulțumesc pentru amabilitate!
Intr-adevar, pentru conturile firmelor este doar aplicatia MyBRD Mobile, iar YOU BRD este doar pentru persoane fizice.
Vă mulțumesc pentru răspuns!
M-am gândit și eu la o alternativă (cu altă bancă)
Toate cele bune!