Am IOS 14.0, instalat de ieri. Nu mai functioneaza MyBRDMobile. Cand accesez serviciul, porneste pentru o secunda apoi se inchide aplicatia.
Raspuns
Stimate domn,
BRD m-a informat ca, intr-adevar, aplicatia myBRD nu functioneaza pe noua versiune a sistemului de operare IOS 14.0 a telefoanelor iPhone.
BRD spune ca problema se va rezolva saptamana viitoare, prin actualizarea aplicatiei myBRD.
Iata precizarile BRD: „Situatia este legata de noua versiune de sistem de operare a telefoanelor Apple. Suntem deja in teste cu update-ul aplicatiei MyBRD mobile pentru iOS 14 si speram ca va fi gata in primele zile ale saptamanii viitoare. „
Va rog sa reveniti la mine daca sunt in continuare probleme cu myBRD mobile.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
BRD a anuntat miercuri ca problema cu functionarea myBRD pe telefoanele iPhone IOS14 a fost rezolvata. Aplicatia trebuie actualizata. Daca mai sunt probleme, contactati-ma la: vasile.coman@bancherul.ro si tel. 0723292899
S-a remediat problema! Am reusit sa folosesc din nou aplicatia!!!
Mai oameni buni. Asa bataie de joc pe online mai rar… Alte banci nu au fost luate prin surprindere de ios14, insa BRD da. Au fost testeri beta pe ios14 care au semnalt it-istilor de la BRD ca nu functioneaza, insa in zadar. Cat va mai dura oare? 2 saptamani ?
Este acel “inceput al saptamanii viitoare” despre care vorbea BRD-ul si aplicatia My BRD Mobile tot nu functioneaza.Este in stare cineva de la BRD sa ofere un raspuns exact legat de momentul revenirii acestui serviciu?
Inca nu functioneaza aplicați, nu pot avea acces la cont, la absolut nimic. Oare cat mai dureaza situatia asta??
Multumesc!
Buna ziua!
Oare cat mai dureaza remedierea problemei aplicatiei MyBRDmobile?
BRD a spus ca la inceputul acestei saptamani urmeaza sa fie remediata problema. Vom anunta aici in momentul in care aplicatia este din nou functionala ple IOS 14.