Nu mi se deschide aplicatia myBRD, nu stiu de ce. Am internet, este actualizata, am accesat-o acum doua zile. Dupa ce introduc parola si codul nu se intampla nimic, se incarca incontinuu. Ce se intampla, e vreo problema?
Raspuns
Stimate domn,
BRD nu a anuntat, pana acum, ca ar fi vreo problema cu aplicatia myBRD, insa si alti clienti ai bancii se plang ca se logheaza foarte greu in aplicatie, ca dureaza mult pana reusesc sa o acceseze.
Sfatul meu e sa sunati la BRD, la telefon +4 021 302 6161 sau sa trimiteti e-mail la adresa: mybrdcontact@brd.ro sau sa postati pe pagina Facebook a BRD: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale.
Reveniti va rog la mine daca nu reusiti.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899