Aplicatia Raiffeisen online nu mai functioneaza. Ce pot sa fac?

problema smart mobile raiffeisen

De câteva luni aplicația Raiffeisen online nu mai funcționează. Am primit un mesaj in vechea aplicație prin care îmi spunea să
actualizez datele,adică să șterg app și s-o reinstalez și de atunci nu am mai reușit.

Am sunat și la *2000 am așteptat ore și ore și nimic. Azi am fost și la banca la Dr tTr Severin și iar nimic.
Menționez că dețin un tel Oppo Reno 5


Raspuns

Stimata doamna,

In primul rand, trebuie sa verificati daca telefonul dumneavoastra, Oppo Reno 5, are Android 6 minim sau o versiune superioara.

„Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, versiunea minima pentru utilizarea aplicatiilor Smart Mobile si SmartToken este Android 6, iar pentru iPhone, versiunea minima este iOS 13”, a anuntat Raiffeisen Bank.

Vedeti aici alte informatii privind versiunile minine ale sistemelor de operare pe care pot functiona aplicatiile altor banci.

In alt doilea rand, verificati la Raiffeisen daca vi s-au actualizat datele personale, in urma notificarii pe vechea aplicatie, in caz contrar fiind posibil sa aveti contul blocat si implicit sa nu puteti folosi aplicatia Raiffeisen.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia Smart Mobile a Raiffeisen Bank.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

4 raspunsuri la “Aplicatia Raiffeisen online nu mai functioneaza. Ce pot sa fac?

  1. diana

    Bună ziua. Mai intampina cineva probleme cu aplicatia Smart Mobile Raiffeisen in prezent? Multumesc

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Este posibil ca problema de functionare a aplicatiei Raiffeisen (Raiffeisen Smart Mobile PF in Google Play si Noul Raiffeisen Smart Mobile in App Store) sa fie cauzata de faptul ca aceasta a fost recent actualizata cu o noua versiune.

      De aceea, sfatul meu este sa va actualizati aplicatia la ultima versine si sa incercati din nou sa o accesati.

      Daca si dupa actualizare, aplicatia Raiffeisen nu functioneaza, urmati sfatul furnizat de banca, si anume sa stergeti datele aplicatiei, sa goliti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa va logati din nou, dupa ce faceti urmatoarele setari la telefon: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.

      Pentru iPhones cu iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.

      Daca sunt in continuare probleme cu aplicatie, sunati la Raiffeisen, la numerele de telefon *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 6