Aplicatia You BRD nu functioneaza, nu se incarca. Care este problema?

aplicatia you brd

Bună ziua. Nu funcționează aplicația YOU BRD? Sau telefonul meu are o problema? Nu se încarcă deloc aplicația. Când o deschid, nu apare absolut nimic în afară de un cerculeț care se învârte pe fundal alb.
Mulțumesc.


Raspuns

Stimate domn,

Ar putea fi mai multe cauze pentru nefunctionarea aplicatiei YOU BRD.

  1. Mai intai, verificati daca aveti conexiune la internet.
  2. Asigurati-va ca aplicatia este actualizata, in Google Play, Apple Store sau App Gal.ery.
  3. Daca ati dezactivat aplicatia sau ati schimbat telefonul, nu o mai puteti folosi, pentru ca trebuie reactivata, iar in prezent activarea aplicatiei se poate face doar in unitatile BRD, nu se poate prin telefon sau online.

„Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.

Reprezentantii BRD mi-au transmis ca veti putea activa aplicatia YOU in momentul in care veti primi un SMS de la banca:

„Activarea You se face momentan doar prin solicitare in unitatile bancii; activarea nu se face pe loc, ci atunci cand clientii primesc un sms care ii anunta ca pot descarca si instala aplicatia.

Daca clientul a cerut activarea in agentie, urmeaza sa primeasca sms-ul care il va anunta ca poate descarca si activa aplicatia.”

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema aplicatiei YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Un comentariu la “Aplicatia You BRD nu functioneaza, nu se incarca. Care este problema?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − 6 =