Buna seara,
Dupa cum am citit este o problema generala cu majoritatea utilizatorilor aplicatiei you brd. Dupa mesajul Token expirat, nu mai pot accesa.
Am fost la banca, agajatii nu pot rezolva, eroare la deschidere .aplicatia se inchide continuu. La activare online se blocheaza la scanare CI.
De 1 luna incerc sa activez si nu reusesc. Am facturi de platit, …Am sunat sa ma ajute un reprezentant, degeaba, m.au sunat sa ma intrebe daca am rezolvat, …
Raspuns
Stimate domn,
Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.
Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).
Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.
Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:
„Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
- apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
- Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
- Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
- Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Soluția la tokenul expirat pentru cei cu telefoane Samsung: copiați aplicația YouBRD în Secure Folder și activați-o acolo. N-o să se mai dezactiveze în veci!
Aceeași problema și la mine, la a 3 zile se dezactivează. Reușesc să o activez online dar durează mult mai mult decât cele 5 minute in care este promis că se faca activarea. Am verificat cu angajații BRD, tel este ok, semnalul este ok, aplicația este problematica. In plus este extrem de enervant sa se dezactiveze când ai nevoie sa faci o plata,etc. Mă bate gândul să trec la alta banca intr-atat este de enervant.
Am urmat toți pașii specificați și tot nu merge, plus că am resetat și telefonul din fabrică (așa mi s-a zis sa fac) și degeaba…