Banca Transilvania refuza un transfer prin PayPal in contul meu, desi cardul este valabil. Procedeaza corect?

Banca Transilvania refuza tranzactiile doar dupa bunul lor plac, fara nici o justificare si fara nici o explicatie; este legal acest lucru? Primesc bani din PayPal in contul meu de Banca Transilvania de ani intregi, fara nici o problema. Banii trimisi de catre PayPal intotdeauna mi-au ajuns in maxim 48 de ore din momentul trimiterii. Pana acum o saptamana, cand m-am trezit ca banii nu au ajuns in cont nici dupa 5 zile. Deoarece am buletinul expirat (si nu pot sa mi-l reinnoiesc pana in septembrie cand o sa vina in tara proprietarul apartamentului unde stau), nu pot cere informatii despre cont sau despre tranzactii le ghiseele bancii. Am priceput acest lucru si nu este nici o problema pentru asta; banii imi tot intrau in cont si pe card chiar si cu buletinul expirat, de cateva luni. Problema este ca de ce mi s-a refuzat intrarea in cont ai acestor bani acum, de ce s-a refuzat aceasta tranzactie? Doar pentru faptul ca am buletinul expirat? Ce legatura are buletinul meu cu intrarea banilor in cont? Contul si cardul atasat este valabil – deci nu vad nici o problema pentru care banca sa refuze banii ce trebuie sa intre in contul meu! Si daca tot au facut acest lucru, n-ar fi trebuit sa ma instiinteze in vreun fel? Ori telefonic, ori prin email, sa imi spuna ca mi-au refuzat intrarea banilor in cont? Nu numai ca nu m-au instiintat, dar refuza sa dea orice explicatie pe motivul ca am buletinul expirat! Ce pot sa fac in situatia asta? Este legal acest lucru ce fac ei? Au dreptul sa faca asta? Unde pot sa fac o reclamatie, si cum pot sa obtin sa accepte intrarea acestor bani in cont? Nu ar fi avut nici un motiv sa refuze tranzactia, si nu vad ce treaba au ei cu buletinul meu, atata timp cat cardul este valabil!


Raspuns

Stimata doamna,

Am luat legatura cu reprezentantii Bancii Transilvania, pe care i-am rugat sa verifice problema dumneavoastra, dar nu am primit niciun raspus.

Va sfatuim, de aceea, sa incercati sa luati dumneavoastra legatura cu banca pentru a descoperi care este problema.

In cazul in care nu reusiti sa rezolvati problema, va rog sa reveniti pentru a incerca sa contactam din nou oficialii bancii si sa gasim impreuna o solutie.

In mod normal, dupa cum spuneti si dumneavoastra, ar fi trebuit sa pimiti banii, chiar daca aveti buletinul expirat, nu este nicio legatura intre valabilitate contului si actul de identitate.

Cu stima,
Vasile Coman

Un comentariu la “Banca Transilvania refuza un transfer prin PayPal in contul meu, desi cardul este valabil. Procedeaza corect?

  1. Eva Nyaguly

    Buna ziua,

    In primul rand va multumesc mult pentru raspuns si pentru ajutor. Intre timp am rezolvat problema altfel – deoarece din partea bancii nu a fost nici o colaborare si nici o dorinta de colaborare si de ajutor, m-a ajutat cineva sa-mi refac buletinul pe o noua adresa (in lispa proprietarului de la vechea adresa). Si in acest fel am putut sa-mi scot acei bani din cont.

    Dar asta nu inseamna ca mi-am schimbat parerea despre Banca Transilvania. M-au tinut fara bani si fara explicatii timp de aproape 3 luni, doar din cauza unui buletin expirat (dar contul si cardul valabil), deci fara nici un drept – acest lucru nu se poate ierta usor. Norocul meu cu niste oameni binevoitori care, auzind despre problema mea, m-au ajutat cu scoaterea urmatorilor ture de bani pe contul lor si pe cardurile lor – ca sa nu mai fiu nevoita sa stau la cheremul Bancii Transilvania, sa nu mai patesc vreun refuz de intrare bani in cont, fara nici un motiv si fara nici o explicatie.

    Dar intre timp, in timpul asta de asteptare cu buletin expirat, timp in care nu am putut primi bani – de asemenea nu am putut primi nici explicatii, nici tranzactii intre conturi, NIMIC – in timpul asta m-a trezit cu incet-incet imi dispar bani don contul in Euro. Nu vorbesc depsre sume mari, si in mod normal nici nu as fi mentionat acest lucru – doar ca mi s-a parut foarte ciudat ca in ultima luna mi-au disparut aproape 2 Euro din cont, timp in care nu am umblat deloc la cont (nu plati, nu tranzactii, nu interogare sold, nu nimic), fiind cu buletin expirat si neavand dreptul la nici o tranzactie si informatie la cont.

    Repet, suma este foarte mica, de nici 2 Euro – dar tinand cont de faptul ca aveam doar 50 Euro in acest cont, si tinand seama ca acesti 2 Euro mi-au plecat la plimbare singuri (in ultima luna), fara ca eu macar sa am acces la acest cont (si la alte conturi de Lei si Dolari) – totusi mi se pare foarte ciudat acest lucru! Bineinteles ca explicatii nu am primit nici acum – de data asta raspunsul era „hmmm…., nu stiu…”. Si am renuntat eu iarasi, ca de obicei – mai ales ca copilul meu mic nu mai avea rabdare la interminabilele „nu stiu”-uri care durau deja de aprope jumatate de ora, fara nici un rezultat.

    Deci atat despre Banca Transilvania. Din partea lor nu este nici dorinta, nici bunavointa de a ajuta – si se pare ca sunt si hoti, fac tranzactii ascunse in lipsa clientului. Nu mai doresc sa am de-a face cu ei in veci, dupa patania asta; dupa ce ca le-am fost client fidel cativa ani buni, asta mi-era rasplata…
    Mai cateva zile pana imi transfer toate tranzactiile pe un al card (de ING, unde colaborez de multi ani, la fel ca si aici – doar cu diferenta ca am avut parte doar de bunavointa si de ajutor, in toti acesti ani), si dupa aia nu mai vreau sa aud de Banca Transilvania cat traiesc! Nu „La Revedere”, ci Adio Banca Transilvania!

    Domnule Vasile Coman, va multumesc foarte mult pentru bunavointa de a ma ajuta! Problema este rezolvata acum – nu din cauza bunavointei lui Banca Transilvania, dar nu mai conteaza. Important este ca o sa fiu cel mai fericit om din lumea asta peste cateva zile – cand n-o sa mai fiu nevoita sa calc pragul Bancii Transilvania in vecii vecilor de acum intainte!

    Va multumesc inca odata pentru ajutorul oferit, si va doresc Numai BIne!

    Cu Stima,
    Eva Nyaguly

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − 2 =