Buna ziua. Cumnata mea a avut acum 3 ani un card pentru alocatii la BRD dar nu a fost sa inchida contul. In luna noiembrie s-a dus sa faca un credit pentru nevoi personale si a gasit-o cu o restanta de 70 lei. A platit acea restanta si i-a spus de la banca ca inca nu a fost scoasa din baza de date. Ea nu a fost in niciun fel anuntata ca mai are aceasta restanta. Cum poate fi scoasa din biroul de credite ca sa poata face un credit?Multumesc
Raspuns
Stimata doamna,
BRD ar fi trebuit sa inchida cardul, daca acesta nu a fost utilizat o perioada lunga de timp, si sa-si anunte clientul cu privire la eventualele comisioane care mai trebuie achitate pentru respectivul card.
In shimb, BRD a procedat incorect, daca nu a inchis cardul si a continuat sa calculeze comisioane de administrare a cardului, desi acesta nu era folosit.
Mai mult, BRD nu si-a informat clientul ca a acumulat datorii destul de mari si ca-l va raporta la Biroul de Credit.
Din aceste motive, BRD ar trebui sa o stearga pe cumnata dumneavoastra din Biroul de Credit, pentru a putea obtine un imprumut.
Pentru a putea fi stearsa din Biroul de Credit, ea trebuie sa depuna la o unitate BRD o cerere in scris, in care sa solicite stergerea din Biroul de Credit, pentru ca nu a fost anuntata cu privire la datoriile pentru card si ca va fi raportata la Biroul de Credit.
Cererea de stergere o poate face si prin e-mail, la adresa: mybrdcontact@brd.ro.
In termen de 15 zile, BRD trebuie sa raspunda la reclamatie.
Va rog sa reveniti la mine daca BRD nu raspunde la reclamatie sau daca nu se rezolva problema cu banca, adica daca nu se opereaza stergerea din Biroul de Credit.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899