BRD mi-a inchis overdraftul fara sa ma anunte. Ce pot sa fac?

reclamatie brd

„BRD ne-a anulat overnight fara sa ne anunte. Acum incearca sa spuna ca nu ne-am actualizat dosarul juridic si ca ne-ar fi notificat ca ne inchid contul. Contul nu l-au inchis, doar dobanzile au disparut. Va rog sa ne ajutati, BRD a fost mereu abuziv in relatia cu noi.
Multumesc.”


Raspuns

Stimata doamna,

BRD ar fi trebuit sa respecte contractul, conform caruia in mod normal exista un preaviz inainte de inchiderea overdraftului, in cazul neindeplinirii unor conditii pentru prelungirea acestuia.

Daca apreciati ca este vorba de un abuz al BRD, puteti face o reclamatie, iar in ultima instanta puteti da banca in judecata, pentru ca firmele nu pot apela la protectia consumatorului, ca in cazul persoanelor fizice.

Sfatul meu este va mutati contul la alta banca, daca nu sunteti multumita de serviciile BRD.

Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatia primita de la BRD, pentru a va putea sa va ajut sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 + 8 =