Cardurile, ATM-urile si POS-urile Raiffeisen nu functioneaza, dar clientii bancii au ramas fara bani in conturi

raiffeisen-reclamatie
raiffeisen-reclamatie-card

Cardurile, ATM-urile si POS-urile Raiffeisen nu au functionat pe parcursul zilei de astazi, dar clientilor li s-au retinut banii din conturi, conform reclamatiilor clientilor bancii, care a anuntat incidentul abia in urma cu patru ore, in jurul orei 18, intr-o postare pe Facebook, ceea ce i-a atras reprosuri.

Banca nu a anuntat incidentul pe site-ul sau, Raiffeisen.ro si nici nu si-a avertizat clientii despre aceasta problema, prin mesaje SMS, dupa cum s-au plans acestia.

Anterior, pe parcursul acestei zile, Raiffeisen a avut probleme si cu functionarea serviciului de internet banking.

Problema cu cardurile persista si la aceasta ora (22), iar Raiffeisen nu a raspuns la mesajele clientilor postate pe Facebook, in special cu privire la ora cand va fi remediata problema si cand li se vor debloca banii din conturi.

Clientii Raiffeisen s-au plans nu doar de faptul ca nu au putut face plati cu cardurile, ci si ca li s-au retinut din conturi banii aferenti tranzactiilor esuate si ca nu au fost anuntati de banca cu privire la existenta acestei probleme, pentru evituarea situatiilor neplacute, precum cele in care nu au putut plati cumparaturile la magazine.

Anuntul Raiffeisen:

„Dragi clienți,
În acest moment, tranzacțiile efectuate cu cardurile de debit funcționează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situației. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil.
Mulțumim pentru înțelegere.”

Anterior, Raiffeisen a postat pe Facebook un anunt privind raportul de sustenabilitate, la care clientii bancii au postat mesaje in care-i reprosau bancii ca nu a anuntat probleme privind functionarea cardurilor:

„Nu functioneaza cardurile, nu raspundeti la telefonul de Relatii Clienti…sunteti praf.”

„Ar fi de bun simt sa postati un mesaj ca nu functioneaza cardurile…e putin o bataie de joc ca postati despre solutii digitale dar ignorati complet faptul ca aveti problema care afecteaza utilizatorii”.

„Sunteti jalnici!!! Mi-ati oprit banii de patru ori, desi a dat plata refuzata! Dar bine ca aveti timp sa publicati toate porcariile pe Facebook. La *2000 mai raspundem si noi azi?”

„Cred ca este una dintre cele mai slabe banci cu rezolvarea problemelor clientilor...printre altele, isi permit sa nu recunoasca o procura notariala pentru emiterea unui extras de cont, doar pentru in procura era stipulat „toate opratiunile bancare” si nu explicit „extras de cont”, de parca acesta nu reprezinta o operatiune bancara.”

„Nimic nu merge la noi? Am lasat cumparaturile la Lidl. Va rog sa mi le livrati dvs acasa. Si astept scuze”.

„Avem sume retinute de trei ori din cont pentru o singura plata. Cum intram in posesia banilor? Nu raspunde nimeni la telefon nici la e-mail. Cum se face ca la voi in fiecare saptamana vi se blocheaza sistemul? Atat de competenti sunteti?

Raiffeisen anunta un spectacol de teatru, in timp ce cardurile si internet bankingul nu functionau

In jurul orei 12, Raiffeisen anunta pe Facebook un nou spectacol de teatru, in timp ce cardurile si internet bankingul nu functionau, motiv pentru care a fost taxata de clienti, la comentarii:

„Sunt probleme la plata card?” a intrebat un client.

„In prezent inregistram un incident care impacteaza functionalitatea aplicatiilor de internet banking si utilizarea cardurilor.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si te asiguram ca lucram la solutionarea acestuia in cel mai scurt timp posibil.
Iti multumim pentru intelegere! Echipa Raiffeisen Bank”

„Am vrut sa platesc anumite facturi azi, si ce sa vezi surpriza. Este in incident la nivel national si se lucreaza la remedierea situatiei, foarte frumos din partea dvs, nu era mai ok, sa trimiteti un sms de instintare, sa nu ne mai deplasam degeaba?”

„Raiffeisen Bank Romania dar nu ar fi mai corect sa anuntati clientii printr-un sms ceva???? asa cum faceti cu anunturile promo!!! in stilul: bai fraierilor, nu va duceti la cumparaturi si nu va bazati pe serviciile noastre in perioada x!!!!!!”

„La o asemenea banca mă așteptam la o comunicare globală pentru toți clienții în cazul în care întreg sistemul informatic e căzut și nu se pot efectua plăți nici cu cardul fizic nici cu telefonul mobil.”

Alte reclamatii ale clientilor Raiffeisen, postate pe Facebook:

„Am vrut sa scot bani de la bancomat, bani nimic dar pe care mi i-a retinut!”

„Cam dese problemele la Raiffeisen…sunt chestiuni care sunt inacceptabile. Oamenii depind de banii de pe cardurile voastre.”

„Toata ziua ati avut probleme in sistem cu platile, ati blocat mii si mii de lei, dar nu ati putut trimite o informare clientilor vostri, care platesc comisioane frumoase, cum ca sunt probleme si sa evitam. E timpul sa incerc alta banca.”

„Nu stiam de ce nu pot plati nicaieri. Halal.”

„Ma duc la Kaufland cu cos mare, il pun pe banda, dar vanzatoarea imi spune ca nu pot achita cu cardul Raiffeisen. Sa pun toata marfa inapoi la raft. Wtf???”

„Eu am patit asta acum vreo luna-doua, tot la Kaufland.”

„Nu va e rusine. Va dau in judecata. Mi-au disparut 300 de lei din cont. Daca aveam numai 300 de lei ce faceam, ramaneam fara bani? Vrem despagubiri.”

„Urma sa plecam in concediu, m-am dus sa scot 4.000 de lei de la bancomat, m-am trezit si fara cash si fara bani pe card, nu pot sa alimentez masina, nu pot sa fac cumparaturile, nu putem pleca nicaieri, banii sint blocati la ei si ne asigura in continuare ca „se va rezolva in cel mai scurt timp”. Daca pierd 1-2 nopti de cazare achitate deja, cui ii pasa? Cine suporta pierderea? Clientul, banca face mereu sa nu iasa cu nimic in pierdere.”

„Astazi am primit refuz la plata de doua ori la un POS Raiffeisen, apoi a venit surpriza: banii au fost retrasi, desi am primit chitanta cu tranzactie declinata.”

„Patru ore am sunat la relatii clienti azi, fara raspuns. In cat timp imi returnati banii pe care nu i-am ridicat ca nu va mergea sistemul dar din cont au fost retrasi?”

„Ne facem de tot rasul prin magazine, peco etc pentru ca suntei voi incompetenti”.

„De ce nu anuntati cand se intampla? Vad doar acum, dupa. Nu e deloc de calibrul vostru atitudinea asta.”

„Nu raspunde nimeni la reclamatii si la mesaje”.

„Să vă fie rușine pentru că nu este prima dată cănd se întâmplă asta! Stau oameni bătrâni la cozi imense să își ridice pensiile și angajații voștri îi tratează în scârbă și le răd în nas că pentru pensii guvernul se împrumută! Ce treaba are un angajat al unei bănci să îi spună unui pensionar după o viață de muncă că pensia intra greu pe card pentru că guvernul se împrumută ?

Azi pensiile au intrat după ora 16 și nici bancomatele nu vă merg. La ATM Pitești U,4 Argeș se întâmplă lună de lună să dea eroare ambele bancomate și nimeni nu ia nici o măsură.

Angajații băncii stau încuiați cu cheia în Agenție și nu oferă nici un suport clienților ba le mai vorbesc și în scârbă. În locația menționată este un bancomat cu ecran tactil care aproape lună de lună nu eliberează banii sau îi eliberează foarte greu. Am sesizat să fie reparat se repară o perioadă scurtă apoi problema revine! Dacă tratați clientii asa și nu vă pasă o să îi pierdeți! Banca la care fac referire este față în față cu Hotel Ramada Pitești. Nu ar strica să luați niște măsuri acolo atat cu bancmotele cat și cu personalul angajat acolo care se poarta foarte urat!”

ACTUALIZARE

Marti, 14 iulie, ora 8, un client Raiffeisen se plange ca banca nu-i raspunde la telefon si nu stie cand va primi inapoi banii blocati pe card ieri:

„Deci nu se deranjeaza nimeni sa raspunda? In cat timp imi primesc banii? Si *2000 nu e niciodata disponibil, nu se poate asa ceva…

Raiffeisen nu a facut inca niciun anunt cu privire la rezolvarea acestui incident.

Citeste articolul integral pe Bancherul.ro