Mama mea a uitat parola la etoken, cum o poate afla? la *2227 se vb foarte răstit și cauta tot felul de motive nu vor sa o ajute.
Raspuns
Stimata doamna,
Nu mai este nevoie sa sunati la BCR, la *222, pentru recuperarea
parolei si reactivarea aplicatiei eToken, aceasta se poate reactiva
chiar din aplicatie.
Iata ce spune BCR:
„De curand, BCR a imbunatatit fluxul de reactivare a aplicatiei eToken,
astfel incat experienta clientilor sa fie una cat mai placuta.In majoritatea cazurilor, puteti reactiva personal aplicatia eToken
fara prezenta intr-o unitate BCR sau apelarea Contact Center, cu
mentiunea ca BCR nu a solicitat vreodata transmiterea CNP-ului.Tot ce trebuie sa faceti este sa deschideti aplicatia eToken, accesati
“Setari” din meniu si ulterior “Reactivare”.Pentru a finaliza procesul de reactivare veti avea nevoie de numele de
BCR
utilizator, seria si numarul din buletin si codul de activare pe care
il primiti automat pe numarul de telefon.”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia eToken BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună seara… Ce putem face dacă avem aplicația etoken blocată și nu primim prin sms codul de activare.. Deși banca spune ca ei au trimis sms. Noi locuim în Austria având număr de telefon de Austria.Am luat legătura și cu furnizorul nostru de telefonie mobilă și ni s-a transmis ca nu există nici o restricție și ca în mod normal ar trebui sa primim sms. Am luat legătura de 4 ori telefonic cu BCR și mereu primim același răspuns cum ca ei au trimis sms.. Noi neprimind nimic…oare ce soluții am putea găsi.. Momentan nu avem posibilitatea sa călătorim în România. Vă mulțumesc anticipat
Solutia este sa cereti BCR sa va permita o alta metoda de autentificare in aplicatie, daca nu primiti SMS.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la BCR, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.