„Buna seara. As dori sa fac o sesizare, am platit pentru un bun si nu mi s a trimis. Ce sa fac in continuare? Multumesc!”
Raspuns
Stimata doamna,
In cazul dumneavoastra este vorba, cel mai probabil, de o frauda online, prin care o persoana va promite ca va trimite un anumit produs, daca platiti un avans. Dupa ce escrocul incaseaza banii, nu va mai trimite acel produs, care de fapt, cel mai probabil nici nu exista sau nu se afla in posesia lui.
De aceea, atunci cand faceti cumparaturi pe internet de la persoane necunoscute, nu trebuie sa platiti decat in momentul in care primiti bunul acasa si verificati daca este ceea ce ati cerut.
Pentru solutionarea acestei fraude online, va trebui sa faceti o sesizare la banca prin care ati facut plata bunului, mai exact o cerere de refuz la plata.
Va rog sa reveniti cu raspunsul la refuzul de plata primit de la banca, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Ce s-a intamplat, mai exact?
Am gasit o bicicleta pe marketplace, doamna mi a spus ca o trimite, dar cu plata in cont, nu am fost de acord cu suma completa, am zis ca ii pun jumatate din bani si restul ramburs. Am depus banii si cu aia am ramas, nu a mai raspuns!
Pentru rezolvarea problemei, trebuie sa faceti o cerere de refuz la plata, la banca prin care ati facut plata.