Ce fac daca nu am primit raspuns la cererea de amanare a ratelor la credit?

Buna ziua. La mijlocul lunii august am depus o cerere intr-o agentie
BRD din Brasov pentru amanarea ratei, insa inca nu am primit raspuns
de la acestia. Am sunat in mai multe randuri la BRD (nr de telefon de
call center, insa mi s-a transmis ca acestia nu pot oferi informatii
legate de acest subiect). De la agentie mi-au spus ca inca nu au
raspuns. In plus, nici prin posta nu am primit vreun plic de la
acestia. Problema este ca se apropie data scadenta pentru rata din
septembrie si am nevoie sa stiu daca va fi nevoie sa o achit sau nu.
Cunoasteti in cat timp se primesc raspunsurile privind aprobarea
amanarii platii ratelor (cf OUG aprobat in iulie 2022) sau la ce numar
de telefon ar trebui sa mai sun? Multumesc anticipat.


Raspuns

Stimate domn,

Bancile sunt obligate de lege (OUG 90/2022) sa raspunda la cererea de amanare a ratelor la credite intr-un termen de 30 de zile.

Daca intre timp apare scadenta la rata creditului, aceasta trebuie achitata, intrucat ratele se amana din momentul aprobarii, nu de la data la care a fost depusa cererea.

De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, la agentia la care ati depus cererea, pentru a afla daca cererea de amanare a ratelor se va aproba inainte sau dupa data scadenta a ratei lunare.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a va ajuta sa rezolvati problema amanarii ratelor la creditul BRD.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × 2 =